Gjest seroxata Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 og atter en gang.. (ja jeg maser fælt for tida, men har null peiling på oppussing ) Nå er det kjøkkenet som står for tur her, og gubben liker gult, jeg hater gult. vi liker begge grått, men går det på et kjøkken? det blir en lys gråfarge til hvitt kjøkken.... lurer og litt på om det er mulig å male over kjøkkenbenkene, med en litt mørk gråfarge, om det kan bli stilig? er så DRITTLEI av hvite overflater, for det søles og herjes, og folk "glemmer" å tørke opp, og på hvitt synes det jo ekstra godt da takknemlig for alle tips
Gjest HB Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Grått kan være fint det på et kjøkken, men det bør vel kanskje være et litt modern kjøkken med eksempelvis stålhåndtak osv. Men fargen bør vel ikke være så lys at den bare ser ut som skitten hvit. Det kan nok bli fint med en mørkere farge over kjøkkenbenken dersom du ikke skal ha fliser e.l. Evt. kan du male en av veggene i en mørkere gråfarge enn de andre tre. Hilsen Lille meg
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 kjenner noen som har grått kjøkken og det er kjempe fint. (men visktig å finne fin grå farge da...)
Gjest seroxata Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 ja, har en gråfarge i tankene, som jeg tror vil bli fint... hmmm... jeg må diskutere det litt med gubben når jeg får tid :D hehe.... andre fine farger til hvitt kjøkkeninnredning??
Gjest Sativa Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Jeg har malt kjøkkenet mitt grått. Da vi flyttet inn var veggene knall gule, og skapene knall røde med blå blomster på. Jeg ble kvalm av å være der. Nå har vi malt veggene i en mellomgrå farge, og skapene et par hakk mørkere grått. Satt på stålhåndtak og sånn. Har lilla tilbehør, det er ganske fint egentlig.
Gjest Kitten Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Som et kompromiss kan det være skikkelig stilig med en kald lys gul på veggene, og med grå kjøkkeninnredning... Grå innredning høres hvertfall veldig stilig ut!
Gjest Dingo Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Grått kjøkken er kjempefint, kjenner noen som har lys grå innredning og grå vegger, lekkert! Gjelder bare å finne en fin gråfarge:) Gult synest jeg er grusomt, sikkert fordi jeg bodde i en leilighet med knall gul stue en gang
Gjest seroxata Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 hei går nok for grå da har noe lignende farge på soverommet, kunne se om jeg får tatt et bilde til sammenligning av farger eller noe.. gult klarer ikke jeg heller, fått min dose av det! er så tradisjonelt, kjedelig, og fargen gjør meg det motsatte av glad, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå