mee mee Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 til dere som har prøvd dette: hvordan var erfaringen deres? og hvor kjøpte du de?
Gjest gfff Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Prøvde white strips i fjor sommer, de er fortsatt hvite og fine!
mee mee Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2006 hvor mye ligger disse på i ca pris? best å kjøpe på ebay, eller andre sider?
mee mee Skrevet 21. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2006 er så mye forskjellig ute på ebay, noen anbefalinger?¨mye spm her men.. hvordan funker disse? hvordan er "stripsene" du har på?
Snasen Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 er så mye forskjellig ute på ebay, noen anbefalinger?¨mye spm her men.. hvordan funker disse? hvordan er "stripsene" du har på? ← kjøp premium. ikke premium plus..den er litt for harsh.
mee mee Skrevet 22. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2006 (endret) http://cgi.ebay.co.uk/Crest-Whitestrips-PR...1QQcmdZViewItem denne? Endret 22. august 2006 av mee mee
Snasen Skrevet 22. august 2006 #8 Skrevet 22. august 2006 http://cgi.ebay.co.uk/Crest-Whitestrips-PR...1QQcmdZViewItem denne? ← Jepp. den rekker til to behandlinger også. så da har du en behandling til neste år gitt. hvis stripsene holder seg så lenge da. det vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #10 Skrevet 1. juni 2011 Jeg lurer på en ting. på mine står det at jeg kun skal ha de på i 5min? hjelper det, eller bør jeg ha de på lenger?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #11 Skrevet 1. juni 2011 Jeg lurer på en ting. på mine står det at jeg kun skal ha de på i 5min? hjelper det, eller bør jeg ha de på lenger? Ingen?
katherinepierce Skrevet 1. juni 2011 #12 Skrevet 1. juni 2011 Jeg bestilte nettopp en pakke med crest whitstrips supreme . disse er de sterkeste fra crest å gjør at du blir fortere ferdig med det. da bruker jeg bare i 5 dager istedetfor 7 eller 14:) men man må passe seg så man ikke får tenner som lyser vei for folk i mørket. for disse er utrolig effektive
Swirly Skrevet 1. juni 2011 #13 Skrevet 1. juni 2011 Jeg synes de er veldig bra! Jeg har kjøpt dem i Kina én gang, og fått dem i gave en annen gang. Kjøpt på e-bay tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #14 Skrevet 1. juni 2011 Okei. Jeg har disse her: Crest white Noen som har erfaring med de? Sår at de skal brukes 5min hver dag i 4 uker.. Håper virkelig disse gir resultater
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #15 Skrevet 2. juni 2011 Okei. Jeg har disse her: Crest white Noen som har erfaring med de? Sår at de skal brukes 5min hver dag i 4 uker.. Håper virkelig disse gir resultater Prøver igjen. Har som sagt disse, men er blitt usikker på om de hjelper i og med at de heter touch up, og bare skal sitte på 5 min :S itillegg er jeg litt usikker på hvilken side som skal på fremsiden og hvilken som skal på baksiden?
Gjest Aria. Skrevet 2. juni 2011 #16 Skrevet 2. juni 2011 (endret) Jeg kjøpte advanced seal i USA, funket veldig bra på meg. Fornøyd Haha, så først nå at tråden er fra 2006, så ts har vel funnet ut om det var noe bra. Endret 2. juni 2011 av **Nora**
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #17 Skrevet 2. juni 2011 Jeg kjøpte advanced seal i USA, funket veldig bra på meg. Fornøyd Haha, så først nå at tråden er fra 2006, så ts har vel funnet ut om det var noe bra. Okei, så bra Men vet du noe om sprm. min ovenfor?
Gjest Aria. Skrevet 2. juni 2011 #18 Skrevet 2. juni 2011 Okei, så bra Men vet du noe om sprm. min ovenfor? Hmm, aner ikke. Men det virker som en litt "light" versjon. Kanskje sånn etter man har tatt de vanlige en gang, og det har gått en stund så kan man bruke touch ups. Det står jo at det er mot flekker fra kaffe, vin etc og at det er forebyggende mot nye flekker og misfarging, så vil jo sikkert gjøre tennene dine hvitere. Har du tatt opp og prøvd en? På de jeg har skjønner man hvertfall veldig lett hvilken side som skal på tennene, den ene siden ligger limt intil lite gj. siktig plastikk ark i pakken, denne siden er det blekningsmiddlet er på, den andre siden er helt "tom" er er bare plastikk. Ok, litt vanskelig å forklare, så jeg gir meg der. Men prøv den et par ganger og se, med crest ser man at tennene blir hvitere ganske fort.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #19 Skrevet 2. juni 2011 Tusen takk for svar! Jeg får prøve en ukes tid, og se om det blir noe forskjell. Hvis ikke får jeg kjøpe den andre i tillegg. Ja har åpnet 2, men syns stripesen ser helt lik ut over hele jeg :S hmm..
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #20 Skrevet 2. august 2011 Prøver igjen. Har som sagt disse, men er blitt usikker på om de hjelper i og med at de heter touch up, og bare skal sitte på 5 min :S itillegg er jeg litt usikker på hvilken side som skal på fremsiden og hvilken som skal på baksiden? De er for når du har allerede brukt en behandling fra crest, eller har hvite tenner som bare trenger en "touch up". Jeg ville ikke brukt de hvis jeg skulle bleke tennene mine. Da er Crest 3D Whitestrips Vivid (10 dagers behandling) et bedre alternativ. De er også veldig skånsomme. Bruker de selv :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå