Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til dere som har prøvd dette:

hvordan var erfaringen deres? og hvor kjøpte du de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde white strips i fjor sommer, de er fortsatt hvite og fine!

Skrevet

hvor mye ligger disse på i ca pris? best å kjøpe på ebay, eller andre sider?

Skrevet

er så mye forskjellig ute på ebay, noen anbefalinger?¨mye spm her men.. hvordan funker disse? hvordan er "stripsene" du har på?

Skrevet
er så mye forskjellig ute på ebay, noen anbefalinger?¨mye spm her men.. hvordan funker disse? hvordan er "stripsene" du har på?

kjøp premium. ikke premium plus..den er litt for harsh.

Skrevet

takk for svar! *løpe kjøpe*

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på en ting. på mine står det at jeg kun skal ha de på i 5min? hjelper det, eller bør jeg ha de på lenger?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på en ting. på mine står det at jeg kun skal ha de på i 5min? hjelper det, eller bør jeg ha de på lenger?

Ingen?

Skrevet

Jeg bestilte nettopp en pakke med crest whitstrips supreme . disse er de sterkeste fra crest å gjør at du blir fortere ferdig med det. da bruker jeg bare i 5 dager istedetfor 7 eller 14:) men man må passe seg så man ikke får tenner som lyser vei for folk i mørket. for disse er utrolig effektive ;)

Skrevet

Jeg synes de er veldig bra! Jeg har kjøpt dem i Kina én gang, og fått dem i gave en annen gang. Kjøpt på e-bay tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Okei. Jeg har disse her: Crest white

Noen som har erfaring med de? Sår at de skal brukes 5min hver dag i 4 uker..

Håper virkelig disse gir resultater

AnonymBruker
Skrevet

Okei. Jeg har disse her: Crest white

Noen som har erfaring med de? Sår at de skal brukes 5min hver dag i 4 uker..

Håper virkelig disse gir resultater

Prøver igjen. Har som sagt disse, men er blitt usikker på om de hjelper i og med at de heter touch up, og bare skal sitte på 5 min :S itillegg er jeg litt usikker på hvilken side som skal på fremsiden og hvilken som skal på baksiden?

Gjest Aria.
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte advanced seal i USA, funket veldig bra på meg. Fornøyd :tommelopp:

Haha, så først nå at tråden er fra 2006, så ts har vel funnet ut om det var noe bra.

Endret av **Nora**
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte advanced seal i USA, funket veldig bra på meg. Fornøyd :tommelopp:

Haha, så først nå at tråden er fra 2006, så ts har vel funnet ut om det var noe bra.

Okei, så bra :) Men vet du noe om sprm. min ovenfor?

Gjest Aria.
Skrevet

Okei, så bra :) Men vet du noe om sprm. min ovenfor?

Hmm, aner ikke. Men det virker som en litt "light" versjon. Kanskje sånn etter man har tatt de vanlige en gang, og det har gått en stund så kan man bruke touch ups. Det står jo at det er mot flekker fra kaffe, vin etc og at det er forebyggende mot nye flekker og misfarging, så vil jo sikkert gjøre tennene dine hvitere.

Har du tatt opp og prøvd en? På de jeg har skjønner man hvertfall veldig lett hvilken side som skal på tennene, den ene siden ligger limt intil lite gj. siktig plastikk ark i pakken, denne siden er det blekningsmiddlet er på, den andre siden er helt "tom" er er bare plastikk.

Ok, litt vanskelig å forklare, så jeg gir meg der. Men prøv den et par ganger og se, med crest ser man at tennene blir hvitere ganske fort.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg får prøve en ukes tid, og se om det blir noe forskjell. Hvis ikke får jeg kjøpe den andre i tillegg. Ja har åpnet 2, men syns stripesen ser helt lik ut over hele jeg :S hmm..

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Prøver igjen. Har som sagt disse, men er blitt usikker på om de hjelper i og med at de heter touch up, og bare skal sitte på 5 min :S itillegg er jeg litt usikker på hvilken side som skal på fremsiden og hvilken som skal på baksiden?

De er for når du har allerede brukt en behandling fra crest, eller har hvite tenner som bare trenger en "touch up". Jeg ville ikke brukt de hvis jeg skulle bleke tennene mine. Da er Crest 3D Whitestrips Vivid (10 dagers behandling) et bedre alternativ. De er også veldig skånsomme. Bruker de selv :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...