Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 jeg hørte en kjempefin sang på radioen igår men de sa ikke hvem som sang. det var på spansk og en mann sang og den hadde en gitarsolo som var nesten finere enn syngingen. eneste jeg fikk med meg av teksten var "adios te pido". jeg tror kanskje den ligger på hitlistene for jeg tror jeg har såvidt hørt den før i sommer i spania. noen som kan hjelpe?
Naixin Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Den er fin, har den i bilen...husker ikke akkurat navnet, men den ligger på nyhetshyllene i platebutikkene. Juanito...eller noe slikt
Gjest Cosmic Girl Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Kan det være La Camisa Negra, med Juanes? Last ned itunes, og søk etter navnet der. Da får du hørt sangen og sjekket om det er riktig
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 takk til cosmic girl! det var ikke camisa negra men jeg så på sanglista fra albumet hans mi sangre og der så jeg a dios le pido, ikke adios te pido. jeg hadde bare hørt litt feil takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå