Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #1 Del Skrevet 21. mars 2002 Brudebuketten Det har jeg fått spørsmål om !!! Jeg har ingen aning om hvem som henter brudebuketten. Er det forlovede, forlover, foreldre eller henter vi den selv ? Jeg skal inn til floristen i dag for å bestemme meg så det er greit å ha det litt klarlagt om hva som er vanlig 30 dager igjen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 21. mars 2002 #2 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg mener jeg har hørt at enkelte blomsterbutikker bringer den til den frisøren du skal være hos. Er ikke sikker, men spør om det når du skal ordne med buketten din i dag.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppis Skrevet 21. mars 2002 #3 Del Skrevet 21. mars 2002 Du kan jo spørre Floristen også, hva som er vanligst. Det viktigste er jo at det blir en ordning som gjør at du ikke blir stresset på selve dagen:-)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #4 Del Skrevet 21. mars 2002 Det er i og for seg ikke noe stort problem da floristen ligger nesten som nærmeste nabo til Kirken Men det er litt greit å vite om det er noen tradisjon i forb. med dette. Jeg mener også å ha hørt at brudgommen har hentet den før - men kanskje jeg har hatt ørene på feil plass den dagen 30 dager igjen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 21. mars 2002 #5 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg trodde det var gammel tradisjon at buketten ble hentet av brudgommen og forlover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 21. mars 2002 #6 Del Skrevet 21. mars 2002 Tradisjonelt er det vel brudgommens jobb å hente den ja, men det er vel mest fordi det egentlig er brudgommen som skal bestille brudebuketten og plukke ut blomstene. Har ikke tenkt på hvordan vi løser dette ennå, men det blir nok ikke brudgommen i vårt tilfelle...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #7 Del Skrevet 21. mars 2002 Det er så absolutt ikke brudgommen som plukker ut blomstene hos oss. Ikke fordi han ikke får lov, men nå har det vært en kamp om å dra ham med seg, har gitt opp den. Han sier han stoler 100% på at jeg tar rette valget mannfolk 30 dager igjen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 21. mars 2002 #8 Del Skrevet 21. mars 2002 Da jeg nevnte hjemme at det egentlig var brudgommens oppgave å ordne med blomster, ble han rimelig lang i maska. Så vi bestemte kjapt at dette er min jobb. Da får jeg en bukett jeg liker. Siden jeg er veldig glad i blomster også er jeg nok litt sær på den fronten. Men han er med og bestemmer litt og jeg viser ham hele tiden de forslagene jeg har. På den måten ender vi egentlig opp med å bestemme buketten sammen, selvom det er jeg som tar den endelige avgjørelsen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppis Skrevet 21. mars 2002 #9 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg skal også bestemme brudebuketten selv. Synes det er det beste. Jeg viser jo min kjære hva jeg tenker på, og vil ha- og han synes det meste ser fint ut. Tror nok egentlig at vi jenter har sterkere meninger rundt hvordan blomsterbuketten skal se ut enn mennene. Det viktigste for min kjære er at jeg blir fornøyd, og da synes han det er greit at jeg velger selv:-)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #10 Del Skrevet 21. mars 2002 Å neida jeg har fått beskjed om at han forventer jeg finner noen flotte blomster Sa bare at han har ikke har noe veto der siden han ikke ønsker å være med 30 dager igjen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 21. mars 2002 #11 Del Skrevet 21. mars 2002 Blomsterhandleren er nærmeste nabo til frisøren min, så jeg tenker jeg henter den selv.....det kan jeg jo gjøre selv om det er min kjære som skal plukke ut blomstene....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 21. mars 2002 #12 Del Skrevet 21. mars 2002 Tror ikke det er noen fast tradisjon på hvem som henter den. Vi gjør det mest mulig praktisk; faren min henter den mens jeg er hos frisør, og så kjører vi fra frisøren og til kirken. Vips og ferdig med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 21. mars 2002 #13 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg bestilte buketten idag (sparer en tusenlapp på å skifte butikk De ville også pynte kirken for oss, gratis!). Men det jeg egentlig skulle si, var at han skal hente buketten på vei til fotografen, før han henter meg hos frisøren. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud2002 Skrevet 22. mars 2002 #14 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg skal bestille buketten rett etter påske. Buketten er også litt av overraskelsen for brudgommen. Han får se kjolen og buketten i kirken! Har ikke helt bestemt meg for hvilken butikk jeg skal velge, men enten henter min forlover den på vei til frisøren, eller så kommer noen fra butikken opp til frisøren med den (mens jeg pynter meg og slapper av). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #15 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg var hos dekoratøren i går og pratet med henne og vi ble enige om at siden det er like ved Kirken skal jeg hente den på veien. Hun vil vise meg hvordan jeg skal holde buketten da hun mente dette var viktig. Detaljer detaljer. Hun sa også at det ikke var noe problem what so ever at de kom med buketten til frisøren - så lenge jeg ble vist hvordan den skulle holdes 29 dager igjen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpion73 Skrevet 24. mars 2002 #16 Del Skrevet 24. mars 2002 Min bukett kommer til frisør salongen, men nå er jeg så heldig at jeg skal pyntes bar et kvartal fra salongen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå