Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet

Hei!!

Er det noen her som har tatuert opp igjen en tatuering, pga hvite flekker på den??? Hva koster det sånn ca?? Er det dyrere enn selve tatueringen??

Hva koster det å tatuere seg idag forresten?? Jeg tok min for 5 år siden, og jeg går ut ifra at ting har forandret seg "bittelitt" siden da!! :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet

Er det ingen som vet???? :grine:

Gjest seroxata
Skrevet

kan ikke svare på første spørsmålet ditt, men mulig det andre? :)

jeg har to, den ene er to puter på den ene puppen, den ga jeg 500 kroner for.. og så har jeg en litt stor drage på overarmen, den kostet 600... men fikk litt rabatt på den, så den ligger vel mer rundt tusenlappen

Gjest StoreSky
Skrevet

Som regel billigere å re-tattovere seg, er jo en lettere jobb det, enn å lage en helt ny.

Seroxata hadde veldig billige tattoveringer..men så vet jeg jo ikke hva "stort" er for henne da.

Har betalt 800-5000 for mine. Den billigste var noe jeg fant i katalogen, de andre er helt unike og tegnet bare for meg.

Skrevet

Mine kosta 1200 (Liten på ankelen for fem år siden) og 1600 (Tribal på ryggen i fjor) Fylte i noen hvite prikker på den lille her i fjor, og det var gratis da jeg gikk til samme sted. Stavanger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...