Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal nok ikke dit på torsdag i hvertfall. Kan spare meg for overfylte butikker, men stikker nok innom i løpet av den nærmeste framtid.

Skrevet

Oi.. NÅ åpner det ja. Har jo hørt rykter om dette i over ett år. Trodde den skulle åpne første kvartal 2006... men bedre sent enn aldri!

Skrevet

Jeg vil til Oslo!! Vil også på Zara!! :ler:

Skrevet

Hvilken prisklasse ligger det på? Og er klærne litt mer spennende enn det kjedelige utvalget jeg nettopp så på nettsiden deres?

Skrevet

Jeg var innom når jeg var i Stockholm i sommer, og syntes ikke de hadde mye spennende i hvertfall. Fant ikke noe jeg likte egentlig... Var litt kjedelig, og syntes ikke butikken skilte seg særlig fra en H&M butikk. Kanskje litt bedre plass, men bortsett fra det så synes jeg H&M og Zara stiller litt i samme klasse.

Ening i at klærne på nettsiden også ser ganske kjipe ut.

Skrevet

Utrolig bra! På tide:) Gleder meg til neste Oslo tur.

Skrevet

Er klærne derfra små i størrelsene, siden kjeden er fra Spania opprinnelig?

Skrevet

Ja, noe av det kan være litt smått.

Skrevet

Endelig! Dette har jeg ventet lenge på. :klappe:

Tror forresten at jeg velger å vente bittelitt til, sånn at jeg slipper å rote meg bort i det menneskehavet det antagelig kommer til å være der i begynnelsen.. ;)

Skrevet

Merkelig nok er Zara den eneste rimelige kjedebutikken der jeg finner bukser som er lange nok til meg.

Skrevet

jeg har vært i zara i barcelona. veldig billig (iallefall der på salg, ned til 1.15 euro for et skjørt eller topp), mye kult men litt laber kvalitet.

Gjest Kanelia
Skrevet

Hurra!!! Da vet jeg hvor jeg skal på lørdag :)

Skrevet

Butikken så ikke akkurat ferdig igår, men okey :)

Hvordan er prisnivået egentlig? Litt skummelt at den ligger i hegdehaugsveien synes jeg..

Skrevet

Jeg som vanligvis er en str. M/38 må ha L i Zara-klær.

Skrevet

Har egentlig endel OK. Og det er jo alltid noe nytt.

Belter, vesker og sko er ofte spennende.

Men kvaliteten er etter min erfaring ganske dårlig. Men så er det jo moteklær også, som ikke er moderne så lenge. Man vet hva man får, særlig på de billigste varene.

Jeg bruker 38/40 i klær, alt unntatt buksene er ok for meg. De gidder jeg ikke å prøve en gang. Ikke hvis det betyr at jeg tydeligvis må skave av hoftene mine, som jeg faktisk er ganske glad for at jeg har når jeg har mer feminine klær....

Men heldigvis er det andre butikker som også selger bukser.

Vet ikke om det er så ekstrem forskjell på Zara og HM egentlig. Litt som de mer trendy klærne til HM kanskje.

Skrevet

Jeg har aldri vært på Zara, men etter å ha lest alle trådene her inne om hovr bra det skal være så må jeg jo innom. Men jeg tror jeg drøyer det en stund. Tenk å møte på alle dere Zaragale KG-damer på åpningsdagen! :overrasket:

;)

Skrevet

Str er som hos Mango. Ellers synes jeg at Zara har litt ymse utvalg til tider, men basis plaggene er jo alltid brukendes. Jeg finner som regel alltid en genser/topp/jakke hos Zara de gangene jeg er innom - til dags data 1 gang i mnd (i 2006 Madrid, Barcelona, Edinburgh og Dundee). Gleder meg til torsdag!

*Mollie*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...