Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg venter mitt første barn og er litt grønn på en del områder. Det jeg lurer på er om sykehuset har klær til den nyfødte mens vi oppholder oss der eller om jeg skal ta med dette selv. Hvor mye skal jeg evt ta med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykehuset har klær til babyen. Det eneste du trenger å ha selv er klær til hjemreisen.

Lykke til med forestående fødsel og baby!

Skrevet

det er rigtig at sykehuset har klæder til babyen men du kan også godt tage med selv og bruge hvis du vil....

andet du trænger er en weekendbag som om du skulle på tur, ammebh, ammeindlæg, behagelig damebind dem man får på hospitalet er super xxxxxl størrelse og ikke særlig behagelige at ha på efter min mening

jeg plejer at tufse rundt i morgenkåbe og slapper af ander tager tøj på og går rundt men da jeg elsker at ligge oppe i hospital sengen og kose mig da gider jeg ikke at tage tøj på før hjem rejsen :D

lykke til *S*

Skrevet

Hvis vi er så heldige at vi havner på Ullevål må vi ha med egne bleier og klær til babyen, da vi skal ligge på pasienthotellet. Sjekk med sykehuset der du skal føde, så får du riktig svar.

Lykke til!

Skrevet

Som det har blitt nevnt tidligere, sykehuset har klær. Men jeg synes det var hyggelig å kle på babyen litt mer sjarmerende tøy enn sykehustøyet, så hvis du ønsker det, ta med et par antrekk. Det er greit å ha når man får besøk, for fotografering osv. Husk å vaske tøyet først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...