Spirito Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg fikk gjeldsbrevet fra Lånekassen i posten, signerte det og sendte det i retur i konvolutten som fulgte med. Det er en uke siden nå, tar det lang tid før pengene kommer på konto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg fikk gjeldsbrevet fra Lånekassen i posten, signerte det og sendte det i retur i konvolutten som fulgte med. Det er en uke siden nå, tar det lang tid før pengene kommer på konto? ← Hos meg tok det 3 uker før de registrerte gjeldsbrevet sitt hos seg. De har det enormt travelt for tiden.. gjelder å være tålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 3 uker! Får jo ikke kjøpt bøker til skolestart da jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg sendte det for ca en uke siden, og fikk mail akkurat nå om at pengene kommer om 1-2 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg som må vente enda 3-4 uker på behandlingstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 du får kjøpt bøker på haugenbok.no og ark.no med giro og utsettelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 hos meg gikk det ca en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 21. august 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 21. august 2006 Takk for svar! Greit å vite når det kommer, slik at jeg kan prioritere riktig fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå