Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Hva gir man i gave til en mormor som blir 60 år??? Noen tips?? Jeg har ingen idè... :klø:
liv Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Prisklasse? Flere som skal spleise eller fra deg?
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Prisklasse? Flere som skal spleise eller fra deg? ← Jeg tenkte å dele med min mor. Pris... hmmm.. 400-500 kr kanskje.. Eller mindre.. Ser henne nesten aldri, så ville bare finne en liten ting..
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 mormoren "vår" fikk konjakk...................
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 mormoren "vår" fikk konjakk................... ← Det var en god ide..Men min mormor drikker ikke... Men takk for tipset!!!
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 Hva med gavekort på aromaterapi eller frisør? ← Hmmm.. det var en god ide!!! Det kunne vi jo ha gjort!! Takk for ideen.. Hvis du kommer på noe annet også, må du bare gi beskjed!!!
LilleBille Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 Drikker ikke - som i avholds - eller drikker ikke cognac? Mange setter jo stor pris på vin - gjerne halvflasker (om de er alene) Ellers er den gaveboks med såper/skrubb etc. fra Bodyshop veldig ofte vellykket.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 21. august 2006 #9 Skrevet 21. august 2006 Drikker ikke - som i avholds - eller drikker ikke cognac? Mange setter jo stor pris på vin - gjerne halvflasker (om de er alene) Ellers er den gaveboks med såper/skrubb etc. fra Bodyshop veldig ofte vellykket. ← Nja.. Hun er vel kanskje litt avholds.. Vet egentlig ikke.. Jeg har aldri sett henne drikke!!!
Gjest Frk Åberg Skrevet 22. august 2006 #10 Skrevet 22. august 2006 Mormoren min er veldig glad for å få bøker. Gjerne biografier. Og hun elsket boka om/av Arne Næss og Wenche Foss som kom ut i fjor eller forfjor. Og så liker hun cder med Sidsel Kyrkjebøe eller med folkemusikk. Nå er hun 80 år da, og har kanskje andre interesser enn en ung og sprek 60-åring...
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #11 Skrevet 22. august 2006 Vår mormor ville IKKE likt gavekort hos en eller annen behandler........
Ermelinda Skrevet 22. august 2006 #12 Skrevet 22. august 2006 Jeg ville gitt noe som virkelig ville bety noe for henne fremover. F.eks så ville jeg laget eller satt sammen et slags album med bilder og kommentarer fra årene som var gått. (Bilder kan jo scannes, og lånes med noen unnskydninger til de er scannet). Eller hvis familien har filmet mye gjennom årene hadde jeg redigert dette og satt til musikk og morsomheter. Endel overaskerser ville kommet fram. Ting folk ikke husker, og alle vil nok få seg både en god latter og noen tårer. Anbefales av egen erfaring!
tommeline Skrevet 22. august 2006 #13 Skrevet 22. august 2006 Hva med teaterbillett/konsertbillett/restaurantbesøk el. sammen med deg og din mor?
Gjest splæsj Skrevet 22. august 2006 #14 Skrevet 22. august 2006 Min mormor satte pris på å få lydbøker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå