Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Hjelp! Jeg skal snart ta min fagprøve, men faglederen min er på ferie, og da må jeg nesten spørre noen her inne istedenfor; hvor lang tid pleier en fagprøve å ta? Går den over flere dager? Hvor mye kreves det at man kan? Og er de lett å stryke på en fagprøve, eller består de fleste? Huff, jeg har så mange spørsmål, men det er ingen som vet! Noen råd, anyone? Tusen takk for alle eventuelle svar!
liv Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Det er noen år siden jeg hadde mulighet til å ta fagbrev i respsjonsfaget men da var det slik at det kom en og fulgte med på hva du gjorte i to dager, usikker på om det var to hele dager eller om personen(e) bare var der deler av dagen da.
Gjest loren Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Jeg tok fagprøven i 2004. Hadde kun 1 dag. FIkk først i oppgave å planlegge dagen min, pluss at jeg fikk noen oppgaver av sensorene. På slutten av dagen var det samtale der jeg evaluerte dagen, hva hadde gått bra, hva hadde gått mindre bra, hvorfor,og hva kunne jeg evt ha gjort istedet for det jeg gjorde... denslags.. Jeg har aldri hørt om noen som har strøket iallefall... Gikk i klasse der 11 ble resepsjonister. si fra om det er noe mer du lurer på, det går helt sikkert kjempebra=D
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Jeg gikk kontorfag men gikk ikke ut læretiden. Mener der at vi fikk først en dag hvor vi skulle få utdelt en oppgave, så første dagen skulle gå til planlegging og dagen etter skulle jobben utføres med 1 eller 2 (tror jeg) tilstede Sånn tror jeg opplegget var for vennina mi og som er Barne og ungdomsarbeider
Eliza Doalot Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Jeg er ikke resepsjonist, men jeg er faglig leder i kokkfag. Det rådet jeg gir lærlingen mine er å være fullstendig ærlig når det kommer til evalueringen. Har du gjort noe feil, eller noe du av en eller annen grunn ikke var førnøyd med, så si det. Forklar hvorfor og hva du ville gjort annerledes, det viser at du har kunnskapen. Alle kan gjøre feil, og sensorene vet at du er i en stressende situasjon. Men ikke prøv å forbigå det i stilhet, de har neste garantert merket det. Lykke til!!
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Tusen takk for alle svar Jeg tror nå at det bare skal vare i en dag (håper jeg ), så det er tydeligvis forskjellig fra yrke til yrke. Imorgen er den store lesedagen....og dagen etter- fagprøve. ønsk meg lykke til!!!!
Gjest loren Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 Lykke til =) Går nok kjempebra Stemmer som Miros sier, du kan få meget godt bestått, og det er jo litt gøy om man får
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 ...Og til dere som lurte,- JA, JEG BESTOD FAGPRØVEN
Eliza Doalot Skrevet 23. august 2006 #10 Skrevet 23. august 2006 Gratulere!! Deilig å være ferdig med, vil jeg tro!
Grehas Skrevet 15. oktober 2018 #12 Skrevet 15. oktober 2018 Hei. Jeg lurer på om hvordan det gikk, og hvordan det foregikk på din fagprøve, da jeg skal opp til min nå.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #13 Skrevet 15. oktober 2018 12 år gammel tråd, ja ja Anonymkode: adeac...9bd 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #15 Skrevet 15. oktober 2018 2 hours ago, Grehas said: Hei. Jeg lurer på om hvordan det gikk, og hvordan det foregikk på din fagprøve, da jeg skal opp til min nå. Har jobbet som resepsjonist, vil anbefale deg å trippelsjekke alle datoer du kommer over på prøven. Anonymkode: b939e...c71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå