Gjest Gjest_maria_* Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Trenger jobb NÅ! Har en liten deltidsstilling i helsekost forretning, men har nå behov for enda mer jobb! Bakgrunnen for dette er at jeg impulsivt har skiftet studie vei. Følger hjerte og utdanner meg innen naturmedisin.. Familien maser om at dette er et dårlig valg og at jeg nå ikke vil klare meg økonomisk under studiene. Dette pga studiet ikke er godkjent av lånekassa. Men stiduet er deltids/weekend basert, så har svært mye tid til jobbing i tillegg til studiene! Har tenkt noe på å begynne som dagmamma. Har erfaring fra barnehage og trivdes svært godt der. men vet ikke... hvor mye kan en ta for å være dagmamma? hørt at 260 kr. daglig per barn er vanlig? Har en relativt liten lilighet til disposisjon , men et fint uteområde. Elles svært interessert i å finne meg noe innenfor helsekostbrasjen, men er ikke direkte enkelt å finne noe i dag. Ikke når en har så kort tid.. Er så mye jeg må få til å klaffe nå! kanskje noen der ute med erfaring og tips til lille meg som har sittet kistret til denne pcen i seks timer nå og søkt og lett og skrivd.. takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå