Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme hvor mye jeg skrubber eller ikke skrubber, vasker eller ikke vasker, smører eller ikke smører, sminker eller ikke sminker, masker eller ikke masker, har det øverste hudlaget mitt lyst til å flasse. Trenger vel ikke utdype noe nærmere hvor stygt sminken setter seg i dette rælet.

Tips, anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg en time hos en hudpleier.... Det som funker på andre, funker ikke nødvndigvis på deg.

Skrevet

Har tenkt på å bestille hudpleie-time lenge, men så var det denne råtne økonomien min da... :(

Skrevet

Hva slags produkter bruker du? Jeg hadde også ofte tørr hud som flasset tidligere, men det har praktisk talt gitt seg etter at jeg begynte å bruke produkter for sensitiv hud.

Skrevet

Har du hørt på pris på en time på hudsalong da? Det er ikke sikkert det er så dyrt. Har erfaring med det samme. Det er veldig viktig å ikke bruke såpe i ansiktet. Og vanlig såpe setter seg i porene og gjør at de blir tette og ikke puster godt. Det jeg gjorde var å kjøpe en svamp til dusjen med en vanlig side og en skrubbeside....jeg tok lett og skrubbet ansiktet og da ble det rent og pent, og etterpå smurte jeg på Ringblomstsalve som er en fin og fet krem laget på bare naturlige råvarer og den er attpåtil cellefornyende/helende på huden. Jeg har sluttet å flasse av og huden har blitt mer i en farve istedenfor å være skjoldete.

Sensitiv hud får man gjerne etter å ha brukt produkter med kjemikalier, derfor er det mange går over til naturprodukter. Man har igjen for det, og det er ikke så dyrt som mange tror.

Lykke til. Føler med deg!!

Skrevet

Hei, jeg tror nok at en time hos en hudpleier vil hjelpe, ja... Se stort på det; om noen måneder har du sikkert uansett spart timen inn på all slags undøvendige og, helt sikkert, ubrukelige kremer og dall.. ;)

Skrevet
Hva slags produkter bruker du? Jeg hadde også ofte tørr hud som flasset tidligere, men det har praktisk talt gitt seg etter at jeg begynte å bruke produkter for sensitiv hud.

Jeg bruker produkter fra Clinique og Murad.

Synes det er vanskelig å velge mellom alle alternativene som finnes der ute. Blir helt rådvill, også ender jeg opp med det samme igjen, selv om jeg kanskje ikke er så fornøyd...

Skrevet

Takk for svar! Dere har i alle fall oppmuntret meg til å bli litt mer aktiv for å finne noe som virkelig vil passe meg! Og nå har jeg jo også fått studielån... :sjarmor:

Skrevet

Har ikke MD facial lotion (eller kanskje heller cream) god effekt på flassing også? Den er jo ikke skadelig å bruke selv man ikke sliter med kviser... Men billig er den ikke.

Skrevet

Det finnes MD-kremer for alle hudtyper fra sensitiv, tørr, uren, voksen osv.

Skrevet
Har ikke MD facial lotion (eller kanskje heller cream) god effekt på flassing også? Den er jo ikke skadelig å bruke selv man ikke sliter med kviser... Men billig er den ikke.

Men absolutt verdt det! :)

Skrevet

Vask ansiktet slik at det er fritt for make up, legg deretter på et lag med honning i hele ansiktet. Gå med det på i 30 min. Honning virker utrolig helende på sår/sprukken hud pluss at den mykgjør. Gjør dette hver dag til du ser at det blir bedre, gjør det deretter minst tre ganger i uken. Gi meg tilbakemelding på hvordan det går !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...