Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Det er gått to år Jeg elsker deg Du vil være fri Du sender meg stadig sms og forsikrer meg om at du er glad i meg ennå Vi må ha kontakt Jeg må komme på besøk Jeg kommer på besøk Hver gang jeg forlater deg knuses en ny bit av hjertet mitt Nå forteller du at du roter med en annen Nok en bit av hjertet er knust To års venting er over
Gjest FØLER MED DEG Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Vet akkurat hvordan du har hatt det og hvordan det føles nå. Been there. La sårene gro nå og tenke at en dag så blir hjertet ditt helt igjen, den dagen du møter en som fortjener deg. Ikke lett, men det kommer alltid en dag.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Prater du billedlig nå, eller har han sagt ordene "jeg roter med en annen nå"? Det er liksom noe som skurrer i det du skriver? Høres nesten ut som om du ikke er sikker eller som om du antar noe. Kansje du har hørt noen si at han roter med andre eller no? Derfor må mitt råd til deg være at du ikke gir det opp om du ikke er helt sikker. Vennina mi opplevde noe av det samme der en annen fortalte at hu hadde sett han holde rundt en annen men det ble blåst opp og missforstått så ikke gi opp om du ikke vet heeelt sikkert!
Bobble Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Vil ikkje virke ufølsom men ofte er det bedre at han finn noken andre sann at du kjem over han. Da blir alt bare bedre igjen og det "falske" håpet er borte. Vertfall vart det sånn for meg. Lykke til:)
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Vil ikkje virke ufølsom men ofte er det bedre at han finn noken andre sann at du kjem over han. Da blir alt bare bedre igjen og det "falske" håpet er borte. Vertfall vart det sånn for meg. Lykke til:) ← Det fungerer sikkert i de fleste tilfeller men noen ganger er det en umulighet.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 36 ganger kan jeg knuse hjerte ditt ← DUST!!! Ikke skriv sånnt piss da! J***a idiot
Gjest gjest trådstarter Skrevet 21. august 2006 #9 Skrevet 21. august 2006 Han sier at det ikke er følelser for henne Var bare tull Og jeg må bare komme på besøk Han ringer i fylla Smil da sier han Han sier livet må gå videre og du passer ikke inn i mitt Men jeg er glad i deg På vei ut døra tråkker han nok en gang på hjertet mitt
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #10 Skrevet 21. august 2006 Høres ikke ut som antagelser nei. Dropp han!
Buster Skrevet 21. august 2006 #11 Skrevet 21. august 2006 Alle er vi slik at om vi har overtaket på en annen, så vil man på en eller annen måte utnytte dette, noen MYE mer enn andre dessverre. På meg virker det som om du har gitt han det inntrykket av at du venter på ham til evig tid om det skulle være nødvendig! Han vil ikke binde seg med deg, men han vil gjerne holde deg på beite i tilfelle han ikke skulle finne en som han faller mer for. Nei her må du åpne opp øynene dine, og jeg sier ikke dette for å være slem eller stygg med deg. Slik som du beskriver dette og hvordan han holder på, så er han vel ikke godt nytt for deg og din fremtid? Mange kvinner og menn har ventet lenge på den rette, mens de har gjort akkurat som de ville i mellomtiden og når alt kom til alt så kunne de ikke brydd seg mindre om personen som ventet, ventet og ventet enda mer. Har selv hatt kjærlighetssorg av dimensjoner da min eks gikk fra meg, og trodde helt oppriktig at ALT var slutt/over. Denne følelsen er ikke god og det føles faktisk som et helvete på jord om jeg får bruke slike ord. Jeg fikk etter seks år erfare hvordan man kan bli dumpet hardt, brutalt og helt skruppelløst. På tross av hennes syke oppførsel og utrolig mange dumme ting som hun sa/gjorde, tok jeg dette veldig tungt og klandret meg selv i en periode, noe jeg tror de aller fleste gjør på en eller annen måte. Nå er saken slik at du vil finne deg en annen, en som faktisk bryr seg om deg, og den personen som du er. Han vil se og vise ovenfor deg at du faktisk er hans nummer EN, og ikke la n oe annet komme før deg. Kjærlighet, eller la meg få si med en gang, EKTE KJÆRLIGHET er sjeldent. Slik som du beskriver hans oppførsel ovenfor deg, så tror jeg ikke at hans kjærlighet har noe ekte i seg overhodet. Tenk deg godt om og finn ut hva du selv ønsker ut av livet, du blir ikke yngre med årene og skal du bare gå runt og vente på ham? Ønsker deg lykke til uansett hva du skulle finne på, men det viktigste er at du pleier deg selv fremfor ham.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #12 Skrevet 21. august 2006 Herregud dette er så likt min situasjon at jeg kan bare ikke få sagt det Ned til detaljene om hvor lang tid det er gått til og med. Jeg kan dessverre ikke fortelle deg noe fornuftig siden jeg er i samme situasjonen selv. Jeg har og ventet og ventet og håpet og håpet.. Jeg forsøker å si at jeg ikke kan dette lengre, jeg kan ikke se ham i det hele tatt når jeg sitter med disse følelsene. Og hver gang henter han meg inn igjen På de måtene han vet jeg er svak for, han vet altfor godt at jeg elsker ham - og det mye. Jeg så ham senest i går, og følelsen av å endelig se ham igjen er så fantastisk, han holdt hånden sin over brystet mitt og kommenterte at herregud å hardt hjertet ditt slår. Og ja, det gjør jo det hver gang jeg ser ham Og så er det hele, den vanvittige følelsen av å være nær ham igjen - etterfulgt av en veldig sår, vond ettersmak Som du sier, det føles ut som noen river en bit av hjertet mitt rett ut Kan ikke annet enn å gi deg en klem og si at du ihvertfall ikke er alene
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 21. august 2006 #13 Skrevet 21. august 2006 buster: takk for konstruktivt fremlegg. det hjalp, skulle ønske innlegget ditt var lengre!! og til siste gjest; godt å ikke være alene!! han synes å vite akkurat når han skal ta kontakt, det er hver gang jeg prøver å se fremover, treffe andre osv. Det er utrolig vanskelig, for jeg og synes ikke å se noe annet alternativ til ham enn "det svarteste mørke", han er min trygghet og uten ham så føler jeg at jeg bare driver rundt på åpent hav uten mål og mening, mens tiden går. Jeg har prøvd å være "glad og fri", jeg har grått og vært sint, ingenting hjelper, han unngår disse følelsene og ber meg være glad.. Jeg innser jo selvfølgelig at jeg er patetisk, og at det er utrolig lite lurt å ha noen som helst form for kontakt med ham. Jeg ser også at selvtilliten min ligner et bombeområde, den er fullstendig rasert og jeg tar meg i å gå og lure på om det er noen som i det hele tatt kan være glad i en sånn som meg. Og selvølgelig, tiden går og jeg blir ikke yngre med årene heller!! Nå er jeg litt over 30, men i disse tider føles det som om jeg er noenogseksti. Skulle ønske jeg ble forelsket igjen...men på to år har det ikke skjedd, mens han faktisk helt ubesværet kan fortelle meg i en bisetning at han har rotet med en annen. Humøret mitt er så på bånn, og jeg er fullstendig på tur i kjelleren..
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #14 Skrevet 21. august 2006 Du sier du elsker ham så ok. Noe godt må han ha gjort for eller mot deg? Hva da? Jeg tar meg i å lure på om du bare er utrolig såret over at han forteller at han har rotert med en annen men på den annen side så starter du dette med å si 2 år. Mener ikke å forsvare han men på 2 år kan det jo skje at man roter med en annen også. Snakk med han om det og fortell hvordan du føler det da vel.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #15 Skrevet 21. august 2006 Jeg er gjest over som også har det som deg. Jeg tror jeg vet akkurat hvordan du har det. Og er det slik, da er ikke problemet at han ikke vet hva du føler for det vet han nok. Jeg vet også alt om hvordan selvfølelsen og selvrespekten for seg noen reele knekk av sånt som dette. Som du sier, man kunne ikke vært høyere når man ses, og resten av tiden er man så langt nede som man overhodet kan være Jeg for min del, vet ikke hvordan jeg skal klare å gå videre og GLEMME ham. 2 år er gått her og, og følelsene er der like mye
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #16 Skrevet 22. august 2006 Jeg er også i samme situasjon.... Skulle nesten tro vi dater samme mann....
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #17 Skrevet 22. august 2006 Jeg er også i samme situasjon. Og to år...
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #18 Skrevet 23. august 2006 På meg virker det som dere kun har et seksuelt forhold. Du har vel glede av det du også? Hvorfor klage da?
Gjest I samme båt. Skrevet 23. august 2006 #19 Skrevet 23. august 2006 Det er litt trøst å lese at vi er flere som er den samme fortvilte situsjonen. Jeg har hatt det slik i nesten fire år. og mitt råd til dere andre er å komme dere unna fortest mulig. Fordi det blir ikke noe mer hvis han ikke har seriøs interesse etter to år. Da holder han på dere, enten av bekvemmelighet, medlidenhet, eller at han liker å ha noen som dyrker han og som alltid kommer når han vil. I mitt tilfelle var det på og av, han rotet med andre og hadde ingen skrupler med å fortelle det. For hver gang ble jeg mer og mer såret. Men likevel gikk jeg tilbake til han. Det er klart at dette gjør noe med en som menneske. Jeg har etterhvert fått søvnproblemer, depresjoner og ser på framtiden som noe helt meningsløst uten han. All den tid han vil ha meg rundt seg når det passer han, så har jeg et lite og håp og jeg kommer meg ikke videre. Nå har jeg begynt i terapi for å få livet mitt inn på et annet spor. Jeg vet at hvis han har interesse av meg, så er det taktisk mye bedre å holde seg borte fra han, enn å alltid være tilgjengelig. Men jeg har mest et håp om at jeg skal bli fri. Hvis det skulle bli at seriøst forhold med han, så kommer jeg aldri til å stole på han, siden han roter verre med flere damer samtidig. Ønsker alle i samme båt lykke til. Og ta vare på dere selv og livet deres før dere blir helt ødelagt.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #20 Skrevet 23. august 2006 Han kommer til å knuse hjertet ditt så mange ganger du gir han lov til det..... Jeg prøver også å komme meg unna et slikt forhold nå. Vanskelig å kutte ut noen som forteller deg akkurat hva du vil høre og når man tror man har noe seriøst sammen så sårer han deg igjen..... Noen kan visst aldri forandre seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå