Gjest ost Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Skulle betale noe på nett, og betalingsalternativet var å opprette en paypal-konto. Vet lite om dette, og lurer på om dette er en grei / sikker måte å betale ting på?
Nella Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Har brukt paypal mye og det fungerer kjemepfint. Enkel og grei måte å få betalt for ting man kjøper fra utlandet.
Scorpina Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Jepp. *nikker enig* Har hatt PayPal i mange år og det er veldig sikkert og effektivt.
gard Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Hei Jeg har også en PayPal konto og den har virket greitt. Det eneste problemet jeg har hatt var at en gang så forsvent penger under overføring fra min bankkonto til PayPal kontoen. Og da måtte plutselig jeg bevis for PayPal at transaksjonen var skjedd fra banken sin side og jeg måtte ringe til USA et par ganger Vær ellers obs på at det sendes ut en del lurer mailer når det gjelder PayPal..vær forsiktig med å trykke på linkene i slike mailer.
xia Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Har brukt PayPal i noen år, og det fungerer problemfritt. Har også vært borti klage på selger-sak på handel via Ebay, der PayPal refunderte meg til tross for at mitt tilfelle egentlig ikke dekkes av deres regler.. god service
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå