Gjest Gjest_Lilli_* Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 I "gamle" dager var det sånn at mange jobba hjemmefra med å putte brev i konvolutter osv. Husker tanta mi drev med det i perioder ho sleit økonomisk. Fins det slike jobber lenger? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 ja, synes jeg såg en slik jobb på text tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 Det er lettest å få slike jobber dersom du bruker kontaktnettet ditt. Selv har jeg en bror som driver et firma så jeg får stadig tilbud om slik jobb. Veldig greit som ekstra inntekt, men jeg hadde ikke orket å gjøre mye av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 ingen som vet om noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lilli_* Skrevet 22. august 2006 #5 Del Skrevet 22. august 2006 Takk for svar! Jeg har en annen fulltidsjobb altså, tenkte bare det kunne være greit å ha litt inntekt på noe jeg kan gjøre mens jeg allikevel sitter i sofaen og glor på kveldene:-) Flere forslag noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje jenta Skrevet 22. august 2006 #6 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har også lyst til å begynne med det. Si i fra hvis du finner ut noe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elin Skrevet 23. august 2006 #7 Del Skrevet 23. august 2006 Hvor mye kan man tjene på noe sånt? Det finnes mange andre og morsommere måter å hove inn lettjente penger på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lilli_* Skrevet 23. august 2006 #8 Del Skrevet 23. august 2006 Hei! Aner ikke hva man kan tjene på noe sånt noe, men ekstrainntekt uten for mye hjerneaktivitet er flott uansett syns jeg da... Men, Elin: du skriver at det finns mange andre og morsommere måter å håve inn letttjente penger på.. hva tenker du på da? Jeg er nemlig helt imot salg av alle slag! Også homeparties, herbalife etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #9 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg er også på leting etter en slik jobb. Helst på heltid, eller i hvert fall så stor stilling som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elin Skrevet 23. august 2006 #10 Del Skrevet 23. august 2006 Hei! Aner ikke hva man kan tjene på noe sånt noe, men ekstrainntekt uten for mye hjerneaktivitet er flott uansett syns jeg da... Men, Elin: du skriver at det finns mange andre og morsommere måter å håve inn letttjente penger på.. hva tenker du på da? Jeg er nemlig helt imot salg av alle slag! Også homeparties, herbalife etc... Jeg elsker sånne partys! Jeg har en venninne som har drevet med Herbalife og tjent mye på det! Hun selger også andre produkter og markedet hennes er stort siden ingen andre driver med akkurat det samme som henne her hvor vi bor. I ferien har jeg jobbet om natta i en kiosk.. Tjener mye på helge- og nattevakter... Men om man uansett vet at man kommer til å sitte foran tv noen kvelder i uka, så er det jo topp å drive med konvoluttene hvis man får penger for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #11 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg svarte på en sånn annonse på text-tv. Så fikk jeg brev tilbake, skrevet på en blanding av norsk, svensk og dansk, der det sto at lønna skulle utbetales fra Canada. Er vel ikke nødvendig å si at jeg fant meg noe annet å gjøre? Da har det kanskje mer for seg å kontakte bedrifter i nærheten og høre om de innimellom skal sende ut masse adressert reklame, og trenger konvoluttstappere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå