lille my Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 (endret) Vi var inne på lokalet å satte på plass bord og stoler på Torsdagen, og skrellte og kuttet til maten på fredagen. mannfolka snikkra til en kjempe flott bar, og alt ble satt på plass.kl 12 om kvelden reiste vi og et vennepar heim til oss og spiste heimelaga kjøttkaket som mamma hadde laga til oss, og nåkken glass vin. vi kom oss vel i seng kl hall 2 eller noe sånt?? Morgenen starta med at mamma kom inn å vekte meg kl hall 9. STÅ OPP....NO SKAL DU GIFTE DEJ.................. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ............ litt til da, ej skal ikkje stå opp før kl 10.... vell vel... berre å stå opp med andre ord..... kledde på meg og sto opp,(mannen var allereide oppe) og laga klar rosene som skulle i kyrkja. Og so kom svigers på besøk en liten tur. Kl 10.30 kjaure eg sønnen til hun som skulle passe ham den dagen og natten. kl 11 reiste mannen og to av mine veninner kom. (min forlover og en god veninne som skulle filme.) så hoppa jeg i dysjen, kledde på meg litt igjenn, og strauk kjolen litt. så satte vi oss ut på altanen å sola oss litt, og spiste ostepopp med gaffel, og lakka neggler. Svigerbror og noen kompiser stakk også en liten tur innom og ønskte lykke til. kl 12.30 begynte vi å sminke oss, og ordne håret til hverandre. og kl 13 var kjolen komt på plass. kl 13.30 kom pappa og plukka oss på, og vi var i kyrkja kl 14.00 min sønn var i kyrkja og var med på noen av bilda der. Dagen min var helt uten stress over hode til nå, og det var utruli deili. Etterpå bar det til hagen til farmor der en veninne tok bilder av oss. og på lokalet ble middagen servert på en heller dårli måte, men alle fekk ihvertfall mat til slutt. Og ho som skulle stå i baren hadde glemt drink kartene hun skulle ta med seg og litt små pjusk. lite, men irriterende når det er planlagt på forrhånd. lite profft egentli. kakebordet var fult, og bryllupskaken vår var KJEMPE GOD. fekk masse gaver, både brukendes og ikkje ,og været var HELT upåklageli. Må no faktisk innrømme at ej heiv skona ette ca 1 time, og hold inn strømpebuksa og "ring skjørte" ette ca 3 tima. Kann ikkje sei ej følte mej heilt vell med ditta svære skjørtet som dinngla runt beina på meg. men den var vist like fin kjolen uten sa dei, so da va d vell greit??? Var no litt arrti å komme heim å sjå over kjolen, for den har heller skitten kan en trygt sei, både smurning fra bildører, knall skitten på kanten nede, og sølte saus på toppen under middagen. Men men..... POFF so va dagen over....... og no e ej fru og ikkje frøken meir Endret 25. august 2006 av lille my
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Høres knallflott ut! Morsomt å lese om noen som ikke stresser seg halvt ihjel før bryllupet, og som ikke må ha hver minste detalj perfekt! Det var sikkert en nydelig dag. Lykke til videre
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Gratulerer, hørtes ut som en flott dag
ashera Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Grattis! Så flott at det klaffet med været (det er alltid et sjansespill på den kanten av landet).
Maja_83 Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Gratulerer Og jeg vil tro du må ha hatt en herlig opplevelse så relaxed som du beskrev deg selv på dagen
lille my Skrevet 22. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2006 glemte å legge inn adressen til hjemmesiden vår. så kan dere få sett bilder fra dagen. et minus med sol på dager er at mange får med bilder der en myser mot solen. Synes selv jeg ser kjempesint ut på mange av bildene liksom. http://pic3.piczo.com/irenogfrode/
Cupcake Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Gratulerer! Er det ikke deilig å være nygift! :-D
lille my Skrevet 25. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2006 joda, det er rett og slett hærli. tar meg i å glemme å legge til det siste etternavnet mit nå. er foresten ikke sikker på om jeg kommer til å kutte ut mit eget, eller om jeg tar hannes i det heletatt. jeg heter nemli iren, og svigermor heter irene, så det kan bli noe likt kansje??
F&b Skrevet 26. august 2006 #11 Skrevet 26. august 2006 GRATULERER SOM KJEMPE FLOTTE BILDER OG FOR EN NYDELIG BRUDEKJOLE!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå