Dona Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 I bryllupet vårt har me valg å ha ein liten middag (27 stk) og heller invitere dei fleste til kaffi/fest. Det kjem då ca 50 stk til kaffi (blir 75 totalt). Blir det naturleg å ha velkomstdrink til dei som kjem til kaffi, eller blir det berre teit? Eg tenker at sidan dei kjem så pass seint på kvelden (19.30) er det kanskje mest naturleg å berre begynne rett på kaffi og kaker når dei kjem, men om dei får velkomstdrink så "glir" dei kanskje litt inn med resten fyrst...??? Kva syns de?
superlove Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Vi skal personlig stå i døren og ta imot våre kaffegjester kl 19.00 med velkomstdrink. Jeg ønsker å gjøre det slik for å vise personlig interesse for hver enkelt av selskapet mitt, slik at de IKKE bare forsvinner inn i mengden når de kommer. Må gjøre stas på ALLE gjestene sine.
Gjest Fruktfat Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 da jeg var kaffegjest åpnet baren med en gang etter middagen, så da gikk de som ville ha og forsynte seg selv. (kake og kaffe var seinere på kvelden)
Dona Skrevet 21. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2006 Takk for svar. Fleire idear/synspunkt mottas med takk! Å personleg stå i døra med velkomstdrink høyrtes veldig lurt ut, kanskje me går for noko sånt me og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå