Gjest gjesta Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Innen 2 timer vet vi om vi har vunnet budrunden på drømmeleiligheten eller ikke... Budet vårt er søren meg 250000 over takst for markedet er jo helt sykt om dagen... Så nå sitter jeg her i spenning og venter med sår hals og dunkende hodet (litt forkjøla ja). Trenger bare et sted jeg kan juble ut eller sutre litt hvis det ikke skulle gå... *spent*
Gjest Ninakanin Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 lykke til!!! jeg vant budrunden på min leilighet på bare 5000 over forrige bud, med en 5 minutters frist! MOAHAHAHAAA!!! Stå på, med andre ord!!!
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Problemet vårt er at vi ikke har noe som helst å gå på... så det er lissom "last chanse"... TORTUR!!!!!
Gjest Ninakanin Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Problemet vårt er at vi ikke har noe som helst å gå på... så det er lissom "last chanse"... TORTUR!!!!! ← det var da jeg ringte pappa og fikk med et nødskrik lov til å by bare FEM tusen kroner til.... og den andre i budrunden ble helt matt av presset mitt, og gav seg!!! Utrolig spennende, du bør nesten nyte følelsen, for det er en sterk rus den angsten du har nå!!!
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 *nyte nyte nyte* Nei, det funka ikke gitt.... Vi tapte forrige budrunde med 20000 spenn, og det er så bittert. Ring da, meeeeeeeeeeeeegler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Ninakanin Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 huff, kjipe greier... Men det blir en spennende tråd dette her etterhvert
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 ***************************************************** Der var det ufattelig mange stygge ord... Har nå kommet inn bud på 60000 over oss og det har vi ikke mulighet til å overgå... Sykt at en sånn leilighet går til over 300000 over takst...
Krista83 Skrevet 21. august 2006 #11 Skrevet 21. august 2006 Føler med deg. Har også vært med på enhaug budrunder, og tapt... Nå har vi kjøpt en leilighet som de holder på å bygge, gleder meg til den er ferdig. Det blir snart din tur også, og da er nok det dere kjøper enda bedre enn den dere ikke fikk nå.
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2006 #12 Skrevet 21. august 2006 Skjønner ikke helt hvordan vi skal ha en sjanse for vi har så lite å rutte med, men i kveld skal vi på nok en visning... må vel lykkes for oss en gang og..
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2006 #14 Skrevet 21. august 2006 Takker for all støtte Tror jeg bruker denne tråden neste gang vi skal legge inn bud og, blir vel i overimorgen, tenker jeg...
Hilde Skrevet 21. august 2006 #16 Skrevet 21. august 2006 Bare et lite tips: hvis dere skal kjøpe i en by der det er mange studenter så lønner det seg å vente litt med å kjøpe. Massevis av rike mammaer og pappaer ute på markedet nå for å kjøpe leilighet til poden.. Og mammaer og pappaer her ofte mer penger enn oss førstegangskjøpere.
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2006 #18 Skrevet 21. august 2006 Bare et lite tips: hvis dere skal kjøpe i en by der det er mange studenter så lønner det seg å vente litt med å kjøpe. Massevis av rike mammaer og pappaer ute på markedet nå for å kjøpe leilighet til poden.. Og mammaer og pappaer her ofte mer penger enn oss førstegangskjøpere. ← Vi merka det på visninga ja En liten d****unge som hadde mamma og pappa på slep... *nesten ikke misunnelig nei* Men i kveld skal vi å se på en leilighet som ligger litt utafor byområdene så der er det større sjanse
Hilde Skrevet 21. august 2006 #19 Skrevet 21. august 2006 Har vært borti det samme selv ja, utrolig frustrerende når man står der med førstehjemslånet i handa og vet at man ikke har sjans i havet til å gå høyere enn det tallet som står der.. Lykke til i kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå