Gå til innhold

Innen 2 timer er vi leilighetseiere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innen 2 timer vet vi om vi har vunnet budrunden på drømmeleiligheten eller ikke... Budet vårt er søren meg 250000 over takst :overrasket: for markedet er jo helt sykt om dagen...

Så nå sitter jeg her i spenning og venter med sår hals og dunkende hodet (litt forkjøla ja).

Trenger bare et sted jeg kan juble ut eller sutre litt hvis det ikke skulle gå... *spent*

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

lykke til!!!

jeg vant budrunden på min leilighet på bare 5000 over forrige bud, med en 5 minutters frist! MOAHAHAHAAA!!!

Stå på, med andre ord!!! :hoppe:

Skrevet

Problemet vårt er at vi ikke har noe som helst å gå på... så det er lissom "last chanse"... TORTUR!!!!! :overrasket::overrasket::overrasket:

Gjest Ninakanin
Skrevet
Problemet vårt er at vi ikke har noe som helst å gå på... så det er lissom "last chanse"... TORTUR!!!!!  :overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

det var da jeg ringte pappa og fikk med et nødskrik lov til å by bare FEM tusen kroner til.... og den andre i budrunden ble helt matt av presset mitt, og gav seg!!! Utrolig spennende, du bør nesten nyte følelsen, for det er en sterk rus den angsten du har nå!!! :ler:

Skrevet

:overrasket:

*nyte nyte nyte* Nei, det funka ikke gitt....

Vi tapte forrige budrunde med 20000 spenn, og det er så bittert. :forvirret:

Ring da, meeeeeeeeeeeeegler!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grine:

Gjest Ninakanin
Skrevet

huff, kjipe greier...

Men det blir en spennende tråd dette her etterhvert ;)

Skrevet

Der var det ufattelig mange stygge ord... Har nå kommet inn bud på 60000 over oss og det har vi ikke mulighet til å overgå... :grine::grine::grine:

Sykt at en sånn leilighet går til over 300000 over takst... :frustrert:

Skrevet

Føler med deg. Har også vært med på enhaug budrunder, og tapt...

Nå har vi kjøpt en leilighet som de holder på å bygge, gleder meg til den er ferdig.

Det blir snart din tur også, og da er nok det dere kjøper enda bedre enn den dere ikke fikk nå. :)

Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan vi skal ha en sjanse for vi har så lite å rutte med, men i kveld skal vi på nok en visning... må vel lykkes for oss en gang og..

Skrevet

Takker for all støtte :klem:

Tror jeg bruker denne tråden neste gang vi skal legge inn bud og, blir vel i overimorgen, tenker jeg...

Skrevet

Bare et lite tips: hvis dere skal kjøpe i en by der det er mange studenter så lønner det seg å vente litt med å kjøpe. Massevis av rike mammaer og pappaer ute på markedet nå for å kjøpe leilighet til poden.. Og mammaer og pappaer her ofte mer penger enn oss førstegangskjøpere.

Skrevet
Bare et lite tips: hvis dere skal kjøpe i en by der det er mange studenter så lønner det seg å vente litt med å  kjøpe. Massevis av rike mammaer og pappaer ute på markedet nå for å kjøpe leilighet til poden.. Og mammaer og pappaer her ofte mer penger enn oss førstegangskjøpere.

Vi merka det på visninga ja :sur:

En liten d****unge som hadde mamma og pappa på slep... *nesten ikke misunnelig nei* :ler:

Men i kveld skal vi å se på en leilighet som ligger litt utafor byområdene så der er det større sjanse :)

Skrevet

Har vært borti det samme selv ja, utrolig frustrerende når man står der med førstehjemslånet i handa og vet at man ikke har sjans i havet til å gå høyere enn det tallet som står der..

Lykke til i kveld! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...