Gå til innhold

Jeg vil snakke med damen...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

...som jeg kan bestille plasser på kinoen. Men er denne ordningen borte??? Kan jeg bare bestille manuelt nå for tiden? Er det noen kinobrukerer der ute som vet?? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare kjøpe billettene på nettet da?

Skjønner kanskje ikke helt hva du mener.

Jeg vil bare ringe å betille billetter. Men i stedet for å "snakke" med en telefonsvarer vil jeg snakke med en personen peronlig, for å sjekke om plasseringen blir bra. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kontrollere plasseringen selv om du bestiller på nettet! (Venstre, høyre, foran, bak etc.).

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Leo skriver kan du selv velge plassering dersom du bestiller og betaler via web. Du får også opp nøyaktig plassering (sete), som du godkjenner før du går videre til betaling.

Når det gjelder telefon, så betaler du jo ikke billetten der og da, og får følgelig heller ikke tildelt sete. Dermed spiller det ingen rolle om du får snakke med damen eller ikke. Du reserverer kun to plasser. Sete får du først "tildelt" når du henter og betaler de reserverte billettene i luken. Jo tidligere du henter billetten, jo større sjanse er det altså for å få det setet du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starya

Jeg pleier å bestille billetter, også henter jeg dem på automat der jeg selv velger plasser. Kjempekjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, du kan fortsatt snakke med damen. I hvertfall her i Oslo. Men som flere andre sier, tror jeg ikke du får tildelt et sete på telefon.

Ulempen med å velge den manuelle telefonbestillingen istedet for den automatiske er at du som oftest må sitte en evighet i kø før du kommer fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...