Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes det er vanskelig å finne en kajal som sitter på våtkanten. er det noen som har noen anbefalinger?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Clarins har en bra vannfast en!  :)

...men den har en konsistens som ikke akkurat er egnet på våtkanten.

Skrevet
MAC sine kajaler og eyelinere har fått gode karakterer på makeupalley, ser jeg. Så når de omsider kommer til Esthetique i Glasmagasinet kan du jo kanskje ringe og bestille derifra?
Skrevet

Et mye brukt triks blant makeup-artister er å varme opp kajalspissen ved å føre en lighter under et par ganger. Da skal visst kajalen på våtlinjen sitte som støpt :)

Skrevet

Nå har jeg funnet frem vesken min og funnet frem kajalen som jeg bruker på våtlinjen.

Den heter Soft Liner og er fra Nivea Beaute serien. Jeg har prøvd maaaange kajaler, alt fra billig til dyrt og det er den eneste kajalen som holder seg på plass i mange timer ;)

Skrevet

tusen takk for svar, jenter!

tar gjerne imot flere forslag!

:)

Skrevet

Dior har hatt en egen kajal til våtkant. Mulig Chanel har en også, jeg har ihvertfall en som er bereget til å bruke båte våt og tørr.

Gjest NastyNice
Skrevet

Den beste jeg har prøvet, er nok en fra Chanel. Den er ment for våtkanten. Clarins sin anbefaler jeg ikke, heller ikke Dior sin. Synes de var for harde/ rare i konsistensen. Riper opp øyet før de sitter, og det er jo ikke fint med røde kanter ihvert fall... ;)

Skrevet

Dior sine kajaler er fantastiske ! I hvertfall den sorte vannfaste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...