Gå til innhold

Liten oppmerksomhet etter bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter alle gavetrådene her inne, hvor pris diskuteres svært livlig, blir jeg litt i tvil om hva jeg bør gjøre.

Jeg fikk overraskende en invitasjon til et bryllup fra noen jeg ikke har sett på lenge. Vi bor langt fra hverandre, og tidspunktet passet svært dårlig for oss, så vi takket nei til invitasjonen.

Om et par uker skal jeg til et sted i nærheten av hvor de bor, og tenkte å stikke innom brudeparet for å ta en kopp kaffe, snakke litt om gamle dager og ta med en liten oppmerksomhet.

Hva slags prisklasse synes dere er passende? Har ikke så god råd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg ville kanskje stukket innom Glasmagasinet, og valgt ut noe for 1-300kr. De har jo mye pent i alle prisklasser.

Synes forøvrig det er en veldig hyggelig gest av deg å stikke innom med gave, selv om du ikke kunne komme i bryllupet!! Det er jo uansett alltid hyggelig å bli invitert i bryllup, og vite at brudeparet ønsker å ha en der, selv om man ikke kan komme.

Skrevet

Enig med Cosmic Girl her. Det er gesten ved at du faktisk stikker innom med en liten ting som betyr noe her. Ikke prisen på gaven.

Skrevet

Jeg hadde satt stor pris på oppmerksomheten, og ikke tenkt det minste over hva gaven kostet.

Men det kan jo være greit å kjøpe en liten oppmerksomhet på et sted som Tilbords eller Glassmagasinet. (Hvor de gjerne har litt utvalg oav forskjellige ting.)

Avhengig av hva du føler for selv, så ville jeg også foreslått fra ca 100kr og oppover til max 300.

Skrevet (endret)

Jeg ville ha blitt glad for et par flasker god vin - gjerne øremerket til første byllupsdag (spør på Polet om vinen tåler lagring). Hvis dette er etter bryllupet, har de sikkert fått mange "ting-gaver", både små og store.

Endret av hera

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...