Gå til innhold

Når man bare har gått ned 200 gram på èn uke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og ellers føler at jeg har gjort det samme som andre uker, hvor jeg har gått ned ca en kilo... Jeg runder snart bøyen som forteller at jeg har gått ned 30 kilo. Men det er i sannhet en lang og seig kamp etter hvert... Jeg er motløs. Snart kommer høsten: Lang og mørk. Dette koster mere enn det smaker, gitt... :tristbla:

Jeg trenger rett og slett litt støtte og oppmuntring i en tung slanke-tid.

Noen her inne som har vært der jeg nå er eller har lest noe glupt og oppmuntrende om saken ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har da gått ned!!! Skjønner det kan være demotiverede å ikke gå ned mer, men varig vektnedgang skjer over en lengre periode enn en uke. Ikke ta dette så tungt. Du har gjort en flott jobb så langt som har greid å gå ned så mye. Vær stolt av deg selv. Du har tydeligvis funnet et opplegg som fungerer!

Gjest Elfrida
Skrevet

Du har jo gått ned 30 kilo, og det er jo helt fantastisk! Det må da være en kjempemotivasjon i seg selv. Gå ut og kjøp deg noe nytt som du ser flott ut i, og vær glad for den utrolige vektnedgangen du har fått til så langt.

Skrevet

At du har gått ned "tregt og seigt" tyder på at du at gjort det helt riktig, for det er ikke sunt å gå ned 30 kg i en fei! Nedgang er nedgang, og jeg synes du skal gi deg selv en klapp på ryggen. ;) Du kan heller ikke forvente like stort tap hele veien til målet, på et tidspunkt vil det stabilisere seg. Hvor langt har du igjen til målet?

Personlig gleder jeg meg til å trene om høsten. :) Du slipper den trykkende varmen ute på joggetur, du får lysløypene i skogen for deg selv, og du kan trekke innendørs og svømme. Stå på! :)

Skrevet

Du er jo kjempeflink!

Det er helt vanlig at det "stopper opp litt" i perioder, ingenting å bekymre seg over. Det er bare å forsette slik du gjør, og vær stolt av det!

Skrevet

Det var jo en hel episode i slankekrigen som handlet om nettopp dette.

Et stykke ut i slankekuren skal det vistnokk komme en slik nedgangsstopp. Det er helt naturlig. Tror det kunne vare 2-3 uker før man starter å gå ned igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...