Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som sommeren er på hell men høsten fremdeles ikke er her - HVA har man på seg da?

Sommerskjørt og kortermet føles feil, men det blir også for tidlig å finne fram høstbukser og gensere... Dvs jeg ender opp med jeans. Dag etter dag. HJELP!

Noen freshe tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lange skjørt. Jeg elsker lange skjørt :)

Skrevet
Nå som sommeren er på hell men høsten fremdeles ikke er her - HVA har man på seg da?

Sommerskjørt og kortermet føles feil, men det blir også for tidlig å finne fram høstbukser og gensere... Dvs jeg ender opp med jeans. Dag etter dag. HJELP!

Noen freshe tips?

Kan skrive under på at jeg har samme problemet som deg! Ender også som regel alltid opp med jeans. Blir litt kjedelig i lengden.... :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Noen freshe tips?

Har samme problemet. Det blir en del knelange skjørt, tynne strømpebukser/strømper og småsko. Eller jeans og t-skjorte.

Er ikke kaldt nok enda til å ta frem de høye støvlene.

Skrevet

Slenger meg også i klubben. Hvis jeg kler meg varmt, kan du banne på at det blir skikkelig solskinn, spesielt hvis jeg er kledd i helsvart. Hvis jeg har på meg sommerskjørt, singlet og småsko, fryser jeg halvt ihjel.

Jeg vil ha ordentlig høst, ikke denne leke-høsten her. :sur:

Skrevet

Brett opp jeansen, så ser det med en gang litt sommerlig ut :)

Gjest Kanelia
Skrevet

Nå som det er så in med tights går jeg ofte i skjørt, kjole eller shorts med tights under. På den måten får jeg brukt "sommerklærne" utover høsten også.

Og så har jeg et ullsjal eller en cardigan/ulljakke over. Lett å ta av dersom det blir for varmt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...