Frk. Stella Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Nå som sommeren er på hell men høsten fremdeles ikke er her - HVA har man på seg da? Sommerskjørt og kortermet føles feil, men det blir også for tidlig å finne fram høstbukser og gensere... Dvs jeg ender opp med jeans. Dag etter dag. HJELP! Noen freshe tips?
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Lange skjørt. Jeg elsker lange skjørt
Karamba Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Nå som sommeren er på hell men høsten fremdeles ikke er her - HVA har man på seg da? Sommerskjørt og kortermet føles feil, men det blir også for tidlig å finne fram høstbukser og gensere... Dvs jeg ender opp med jeans. Dag etter dag. HJELP! Noen freshe tips? ← Kan skrive under på at jeg har samme problemet som deg! Ender også som regel alltid opp med jeans. Blir litt kjedelig i lengden....
Gjest *Snart medlem* Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Nå som sommeren er på hell men høsten fremdeles ikke er her - HVA har man på seg da? Sommerskjørt og kortermet føles feil, men det blir også for tidlig å finne fram høstbukser og gensere... Dvs jeg ender opp med jeans. Dag etter dag. HJELP! Noen freshe tips? ← Har samme problemet. Det blir en del knelange skjørt, tynne strømpebukser/strømper og småsko. Eller jeans og t-skjorte. Er ikke kaldt nok enda til å ta frem de høye støvlene.
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Slenger meg også i klubben. Hvis jeg kler meg varmt, kan du banne på at det blir skikkelig solskinn, spesielt hvis jeg er kledd i helsvart. Hvis jeg har på meg sommerskjørt, singlet og småsko, fryser jeg halvt ihjel. Jeg vil ha ordentlig høst, ikke denne leke-høsten her.
Aiv Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Brett opp jeansen, så ser det med en gang litt sommerlig ut
Gjest Kanelia Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 Nå som det er så in med tights går jeg ofte i skjørt, kjole eller shorts med tights under. På den måten får jeg brukt "sommerklærne" utover høsten også. Og så har jeg et ullsjal eller en cardigan/ulljakke over. Lett å ta av dersom det blir for varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå