Gå til innhold

Rettetang til håret:)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Caroline_*
Skrevet

Har langt tykt hår kan man si..og hittil holdt meg til ett fra elkjøptil ca 400 kr som VIRKELIG IKKE ER BRA. Er ute etter en skikkelig god rettetang..hvor pris egentlig ikke spiller noen rolle?men pleier frisører ha slike ting på tilbud?Er det noe spesielt merke som er bra?frisørene selger vel forskjellig de også..

takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør frisøren din, de bruker å selge bra rettetenger.

Skrevet

Rettetanga mi ble kjøpt hos frisør. Den er super! Hadde en dårlig en fra elkjøp før det. Regn med å betale en tusenlapp.

Skrevet

Jeg kjøpte min hos Adam og Eva i Strøget passagen. Veldig fornøyd. Tror jeg betalte rundt 900kr

Gjest Gjest_Caroline_*
Skrevet

vad bra!!! jg skal sjekke ut dette!!!! :)

Gjest Cosmic Girl
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte også min hos frisøren for rundt tusen-lappen. Har vært virkelig strålende fornøyd! Har nå hatt den i snart 3 år, og den er fortsatt min beste venninne på badet ;)

Endret av Cosmic Girl
Skrevet

Jepp, jeg også bruker en jeg kjøpte fra frisøren. Jeg kjøpte en for 800,-! Den er knall! :klappe:

Skrevet

Kjøpte min på Nikita. Koster 900 kr også investerte jeg i en spray som beskytter håret mot varmen. Koster ca 150 kr. Er vel mer eller mindre et must. Gir ekstra glans også.

Skrevet

Kjøpte min hos frisør for 900,- for flere år siden. Den er kjempegod, og det tar ikke lang tid å få håret slett!

Gjest Gjest caroline
Skrevet

har nå vært å sjekket litt rundt..noen som solgte til 1500..andre 900..er usikker på hva jeg bør gå for..vil virkelig ha en bra en!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...