Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Føler at samme hvilken neglelakk jeg bruker på mine negler får jeg alltid skader på lakken etter kun kort tid. Hva kan jeg gjøre?
Gjest Kanelia Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Essie neglelakk er kjempebra. Du får kjøpt den på www.lookfantastic.com. Og på Visage, dersom du bor i Osloområdet. Og så er det viktig å bruke under- og overlakk. Jeg har underlakk fra Creative nail design og overlakk fra Seche Vite (eller noe sånt). Førstnevnte er kjøpt hos hudpleier, overlakken på Lookfantastic.
hustufta Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Jeg bruker neglelakk fra Yves Rocher, og syntes den er bra. Bruker to strøk...
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Chanel! Har underlakk og vanlig lakk over. Holder lenge.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Chanel! Har underlakk og vanlig lakk over. Holder lenge. ← Helt enig! Chanels er de beste neglelakkene, selv uten under- og overlakk sitter den leeenge
Gjest Tanita Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 (endret) Creative Nail Design er det beste merket jeg har prøvd og bruker kun det merket til alle hånd og fotpleieprodukter. Pluss at konsistensen på neglelakken holder seg år etter år. Endret 22. august 2006 av Tanita
Tristessa Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Noen som har erfaringer med OPI som selges på LF? Fargene er så fine!
Gjest Tanita Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Vel, tror nok ikke Lookfantastic er så lurt å bruke lengre. Men Creative Nail Design har masse flott farver. www.Creativenaildesign.com
Gjest Elfrida Skrevet 23. august 2006 #10 Skrevet 23. august 2006 Et par flasker neglelakk fra Essie blir fremdeles ikke over 200 kroner, så det burde ikke være så farlig å bestille det fra LF.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #11 Skrevet 27. august 2006 Bruker kun OPI neglelakker, og synes de er helt fantastiske! Fås kjøpt på LF og hos utvalgte negledesignere. Har selv akrylnegler, noe som igjen fører til at neglelakken ikke flasser av, men må "slites" av. Vet at OPI også selger et produkt (husker ikke navnet) som dryppet på neglene rette etter at lakken er lagt. Dette produktet legger seg på en beskyttende hinne over neglene, og får lakken til å tørke fortere. Genialt!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #12 Skrevet 27. august 2006 Bruker kun OPI neglelakker, og synes de er helt fantastiske! Fås kjøpt på LF og hos utvalgte negledesignere. Har selv akrylnegler, noe som igjen fører til at neglelakken ikke flasser av, men må "slites" av. Vet at OPI også selger et produkt (husker ikke navnet) som dryppet på neglene rette etter at lakken er lagt. Dette produktet legger seg på en beskyttende hinne over neglene, og får lakken til å tørke fortere. Genialt! ←
Wonders Skrevet 27. august 2006 #13 Skrevet 27. august 2006 jeg holder knapp på en god underlakk, så selve neilelakken, OG IKKE GLEM OVERLAKKEN, uten den er man ganske utsatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå