Gå til innhold

Vannfast mascara?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Chelsea_*
Skrevet

Håper noen kan hjelpe meg med hva som er den beste vannfaste mascaraen (som helst også gir fyldige vipper).

Jeg skal i bryllup samt til varmere strøk med høy luftfuktighet og har ikke så god erfaring med mascaraer. Samme hva de lover sitter jeg der med sorte felter under øynene...

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg bruker Dior Diorshow vannfast, og er kjempefornøyd!

Skrevet

Har funnet en som sitter; Isadora Protecting Waterproof Mascara. Aberet er at den aldri går av igjen. Etter en uke i Hellas med bading og dusjing og det hele hadde jeg fortsatt mascara på meg. Men den sitter, det skal den ha. :ler:

Skrevet

Body shop sin:) den er kjempedrøy og sitter godt.

Skrevet

Clarins har en mascara-aktig sak som man kan legge over den vanlige ikke-vannfaste mascaraen sin for å gjøre den vannfast. "Mascara Fix" heter den og den er god! :) Ellers synes jeg Lancome har gode vannfaste mascaraer, og Helena Rubinstein.

Skrevet

Lancome Hypnose waterproof - den sitter den!!

Skrevet (endret)

Jeg bruker denne, (i vannfast selvsagt) og den sitter, ja. Fornøyd med den i hvert fall.

Endret av Hope
Gjest NastyNice
Skrevet

Jeg har brukt mange, og er nok mest fornøyd med Helena Rubinstein sin vannfaste. Husker ikke hva den heter, men hylstret er helt rund, med en tynn, blå stripe rundt øverst.

Den gir volum og forlenger samtidig som den er vannfast. Genial! :sexy:

Skrevet

Diorshow waterproof.

Sitter.

Skrevet

Mine favoritter er Flex WP fra Lancome og den vannfaste utgaven av Spectacular fra Rubinstein.

Skrevet (endret)

Amplicils fra Lancome. Sitter som sement på meg samtidig som den gir skikkelig sorte, fyldige vipper.

Endret av Crux

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...