Gjest Gjest_Chelsea_* Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Håper noen kan hjelpe meg med hva som er den beste vannfaste mascaraen (som helst også gir fyldige vipper). Jeg skal i bryllup samt til varmere strøk med høy luftfuktighet og har ikke så god erfaring med mascaraer. Samme hva de lover sitter jeg der med sorte felter under øynene...
Gjest Cosmic Girl Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Jeg bruker Dior Diorshow vannfast, og er kjempefornøyd!
Knurr Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Har funnet en som sitter; Isadora Protecting Waterproof Mascara. Aberet er at den aldri går av igjen. Etter en uke i Hellas med bading og dusjing og det hele hadde jeg fortsatt mascara på meg. Men den sitter, det skal den ha.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Body shop sin:) den er kjempedrøy og sitter godt.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Clarins har en mascara-aktig sak som man kan legge over den vanlige ikke-vannfaste mascaraen sin for å gjøre den vannfast. "Mascara Fix" heter den og den er god! Ellers synes jeg Lancome har gode vannfaste mascaraer, og Helena Rubinstein.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Lancome Hypnose waterproof - den sitter den!!
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 (endret) Jeg bruker denne, (i vannfast selvsagt) og den sitter, ja. Fornøyd med den i hvert fall. Endret 21. august 2006 av Hope
Gjest NastyNice Skrevet 24. august 2006 #8 Skrevet 24. august 2006 Jeg har brukt mange, og er nok mest fornøyd med Helena Rubinstein sin vannfaste. Husker ikke hva den heter, men hylstret er helt rund, med en tynn, blå stripe rundt øverst. Den gir volum og forlenger samtidig som den er vannfast. Genial!
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #10 Skrevet 24. august 2006 Mine favoritter er Flex WP fra Lancome og den vannfaste utgaven av Spectacular fra Rubinstein.
Gjest Blanca Skrevet 24. august 2006 #11 Skrevet 24. august 2006 (endret) Amplicils fra Lancome. Sitter som sement på meg samtidig som den gir skikkelig sorte, fyldige vipper. Endret 24. august 2006 av Crux
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå