Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva du snakker om, for linken din gir ikke noe bilde,

Skrevet

jadddaaaaaaa........ jeg har set gjennom 2184 støvletter i min størrelse, og de eneste jeg likte var et par Gucci til 6-800 dollar..... Er det ikke håp, tro? :forvirret:

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet
De var jo stygge da!

Smaken er som bake, delt i to!!!!

Skrevet
De var jo stygge da!

Hrmmm.... enig der gitt. men heldigvis er jo smaken som baken ja..

Skrevet

Minner litt om noen jeg kjøpte nylig. Mine er mer sjokoladebrune (disse var vel nesten grå!) og av merket Philosophy. Kjøpte de på 1/2 pris til 1100 kr. Og de er VESENTLIG finere enn disse Gucci støvlene (mener nå jeg da). Jeg er hvertfall veldig fornøyd. Gleder meg til det blir litt mer støvlett-vær :)

Skrevet
Minner litt om noen jeg kjøpte nylig. Mine er mer sjokoladebrune (disse var vel nesten grå!) og av merket Philosophy. Kjøpte de på 1/2 pris til 1100 kr. Og de er VESENTLIG finere enn disse Gucci støvlene (mener nå jeg da). Jeg er hvertfall veldig fornøyd. Gleder meg til det blir litt mer støvlett-vær :)

Philosophy - hm, er det er skomerke jeg har gått glipp av? Vet du om det finnes på nettet?

Alltid på utkikk etter fine sko og støvletter :)

Skrevet

Hm, hadde vel ikke svidd av sååå mye på et par "Gucci" på ebay, i alle fall ikke hvis merket var poenget - det er så mye fake ute og går nå.

Skrevet
Philosophy - hm, er det er skomerke jeg har gått glipp av? Vet du om det finnes på nettet?

Alltid  på utkikk etter fine sko og støvletter  :)

Heter vel egentlig Philosophy Blues Original tror jeg.. Selges blant annet på Høyer på Byporten i Oslo.

Skrevet

Jeg ønsker meg egentlig noen støvletter ala et par på skoringen (nr 23 om du søker på kvinne-støvler).

Men jeg skulle gjerne hatt de til et 3sifret beløp....

Skrevet

Ikke helt min stil.... Synes også prisen er litt drøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...