Gå til innhold

Er KG avhengigskapende?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at det er lett å bli avhengig av KG. Inntrykket er at det er ganske mange som er avhengig av KG og bruker mye tid her.

Selv bruker jeg mye tid på KG. Tid som skulle vært brukt til f.eks kjedelig husarbeid.

Hvordan er det med deg?

Føler du at du er avhengig av KG?

Bruker du mye tid på forumet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.

Det er veldig lett å virre rundt her inne istedenfor å lese pensum (eller gjøre noe annet fornuftig for den saks skyld)...

Skrevet (endret)

Jepp :sjenert:

... for eksempel burde jeg sovet nå ...

Endret av Klips
Skrevet

Avhengig :overrasket:

*skjønner ikke hva trådstarter snakker om*

Skrevet

Ja, det er avhengighetsskapende, men er lettere å ha litt kontroll når jeg bare er her som gjest.

I tillegg har aktiviteten her dalt mye de siste månedene. Også har det dreid mer i retning av at folk skriver mest i dagbøkene sine - og det gjør at det er lettere å holde seg unna.

Stå på folk, gjør deres for at KG blir et enda kjedeligere sted å være, så vi får tilbake livene våre.

Jeg tok et oppgjør med meg selv, og fant ut at KG bidro med så lite positivt, at det ikke var verdt all tiden :)

Skrevet

Joa, kan bli avhengig. Men hos meg er det mer at jeg blir helt fanatisk til å sjekke enkelte tråder jeg følger med på, enn hele forumet. Dessuten går det i perioder. Men det er et tidsfordriv, så da lar jeg det være med det.

Skrevet (endret)

Skjønner ikke problemstillingen. :sjenert:

Endret av Violetta
Skrevet

:ler:

Var visst enkelte som ikke skjønnte spørsmålet...

Kanskje KG må stille opp med avvenningskurser?

Skrevet

Uff ja, samboeren min påstår at jeg er avhengig. Og han har nok litt rett i det...

Skrevet

Er det noen tid på døgnet der det ikke er noen på KG, eller er det ALLTID noen avhengige brukere på?

Skrevet
Uff ja, samboeren min påstår at jeg er avhengig. Og han har nok litt rett i det...

:ler:

Har det på akkurat samme måte.

Han visste meg Unix-tråden(da den var relativ fersk). Og siden har jeg vært her.

Han legger skylden på seg selv og sier jeg er avhengig.

Det er jeg nok også :sjenert:

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet
Nja.. Nå har jeg ikke vært her så lenge da, men det kommer nok  :ler:

Ja, bare vent du :sjarmor:

Skrevet

Ja, uff. Jeg har egentlig ikke tid til å sitte her jeg :sjenert:

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

Er nok avhengig, ja. Er jeg hjemme klarer jeg ikke å la være å gå innom i løpet av dagen, aller helst er jeg innom flere ganger om dagen.

Skrevet
:sjenert: jeg er i hvert fall tilbake igjen etter en pause...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...