Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Vi har vært sammen i 6 år, har et barn sammen på 4 år. Vi har slitt litt seksuelt og stagnert veldig siden barnet kom. Tror han fikk problemer med lysten etter fødselen mens jeg hadde minst like mye lyst. Det har vært snakket om mye og vært et stort slit for meg. MEN, det har nå kommet dit hen at jeg alikevel aksepterer situasjonen og er glad for de gangene vi har sex, for det er superdeilig sex når vi har sex. Han syns også det. Vi elsker hverandre, det er ingen andre inni bildet og vi ønsker begge mere sex. Jeg maser ikke og egentlig så er jeg blitt veldig passiv etterhvert, men takker altså aldri nei om han byr på godsaker;-) Og er selvfølgelig ikke passiv da. En annen ting som det er manko på er oral sex, har fått det sånn ca 1 gang i året og mest når han har drukket. Ellers blir det aldri og jeg har jo savnet det noen sinnsykt. Nå er vi nygifte, han har en ny jobb som innebærer at han er offshore på jobb i perioder. Så ting i livet vårt har endret seg litt. Iallefall, nå de siste par gangene vi har hatt sex så har han vist en helt annen lidenskap. Og virker som han har oppdaget oralsexens gleder på nytt og går lidenskapelig inn for oppgaven. Det er jo så utrolig godt at jeg begynner å lure hva som går av han. Vil jo ikke spørre på den måten heller for det høres så negativt ut, men han har plutselig endret seg til det positive. Får til og med atter engang høre " jeg må bare ha deg" etc. Nå var han ikke habby i gamle jobben og følte han ikke fikk brukt evnene sine. Jeg har nok blomstret litt i forbindelse med bryllup og selvfølgelig en deilig sommer, og jeg har ikke mast på sex eller pekt på problemer. Kan det plutselig løsne slik i et forhold etter så mange år med stagnasjon?? Noen osm selv har fått snudd sexlivet sitt positivt rundt? Det kan jo selvfølgelig være et av de klassiske tegnene på utroskap da men det er det garantert ikke.
Buster Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Tror nok at dette kan være gledens snu operasjon for dere, og er veldig glad på dine vegne. Kan selvfølgelig være mange grunner til denne forandring, men mest sannsynlig er det vel fordi han har fått en stor forandring i sitt liv med ny jobb osv. Når det er slik at han reiser offshore og er vekke fra deg i en periode så savner han deg nok veldig mye og gleder seg til å komme hjem og kanskje dette er hans måte å vise deg kjærligheten som han ikke trengte å vise når han før kom hjem til deg hver eneste dag? Gled deg over dette og ikke spekuler for mye i om han kan være utro eller ikke, skulle det dukke opp mange andre spesielle forandringer som kan tyde på utroskap burde du selvsagt undersøke mer, men før det så må du heller hygge deg over dette og være glad for at dere nå er på rett vei
Gjest Labellamia Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Så fint at det ordner seg for dere! Bryllup, ny jobb, du blomstrer og snakker ikke om for lite sex og problemer. Dette er nok årsaken til at ting er blitt bra, han trives i den nye jobben, får brukt kunnskapene sine og se deg blomstre gjør at han kansje oppdager deg på nytt. Kos deg med det og ta det som et tegn på at han elsker deg og savner deg når han er borte. Vis han at du setter pris på at ting er blitt som de er blitt med å ta på noe lekkert undertøy når han kommer hjem fra jobb. Lykke til videre og gratulerer med bryllupet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå