Gjest mariQua Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Jeg leste for en gangs skyld et moteblad i dag - Elle - og fikk med meg at de klærne/stilen jeg falt for, kalles grunge. Det jeg trenger nå, er å finne ut mer om sammensetninger, f.eks. i form av bilder på nettsider, eller butikker som selger klær jeg kan sette sammen til kule antrekk. Jeg er ikke så flink på dette selv, så jeg trenger litt inspirasjon. Noen som har noen tips?
Quirky Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 (endret) Var det norske Elle du leste? Jeg så iallefall at britiske Elle hadde en artikkel i det siste nr. om "grunge, how to wear it" eller noe slikt. Hvis det ikke var det du leste kan du kanskje finne noen tips der. Grunge må man uansett være litt forsiktig med, lett å ende opp med å se ut som en hardcore Nirvana-fan fra tidlig nittitall. Grunge er for øvrig betegnelsen på musikksjangeren som blant annet Nirvana representerte, og tilhengerene utviklet en egen klesstil. Det var mye dreads, flanellskjorter og hullete jeans på den tiden. Håper Elle-versjonen av grunge er litt lekrere. Endret 21. august 2006 av Quirky
Gjest mariQua Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Norske Elle. Skal sjekke ut den andre utgaven, takk for tips. Målet mitt er ikke å ha en fullstendig grunge-stil, jeg driter i hva stiler heter osv - men jeg likte de klærne/stilen som tydeligvis gikk under dette, så har tenkt å finne inspirasjon for mixing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå