Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Kjære, kjære Pia Haraldsen! Vær så vennlig å ha deg klærne, jeg trenger ikke å se deg naken når/hvis du blir gravid. Selv om du helt sikkert tror det selv, er det ikke like lekkert som da Demi Moore poserte naken og gravid. Jeg vil bare ditt beste i framtiden.
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Veldeig bra at du tar opp dette, det beste man kan gjøre er å forebygge sånne situasjoner.
:-) anna Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Det gjelder også Carola, Bettan og Anne Cath Hærland Og inntil sist frisørbesøk gjaldt det Jenny Jensen. Men dessverre har et Se og Hør, velvillig overlevert fra frisøren, etterlatt brennmerkede bilder av Jenny kun iført langt hår og struttende mage på netthinnen min. (var igrunn overrasket over at hun ikke stilte kun iført skulderputer)
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 (endret) Veldeig bra at du tar opp dette, det beste man kan gjøre er å forebygge sånne situasjoner. ← Klart jeg tenker forebygging. Jeg vil jo bare det beste for de veletablerte vestkantsosialklientene. Endret 21. august 2006 av Slangen
Shoegal Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 (var igrunn overrasket over at hun ikke stilte kun iført skulderputer) ←
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Kjære, kjære Pia Haraldsen! Vær så vennlig å ha deg klærne, jeg trenger ikke å se deg naken når/hvis du blir gravid. Selv om du helt sikkert tror det selv, er det ikke like lekkert som da Demi Moore poserte naken og gravid. Jeg vil bare ditt beste i framtiden. ← Jamen, jamen, det vil være min store scangse til å vise meg fram til det norske folket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå