Gjest Lille Solstråle Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Jeg har fått et par plagg av en venninne merket saint tropez, det er et nydelig skjørt og en lekker topp. Nå lurer jeg på om dette er "fine" greier eller et vanlig merke fra en eller annen kjedebutikk? Noen som vet?
brumma* Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Her kan du se katalogen deres. De har kun en butikk i Norge, i Maridalsveien. Synes det var mye lekkert i katalogen!
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Jeg trodde at Saint Tropez bare hadde egne butikker i Danmark, jeg, og at det her i Norge kun var enkelte butikker som hadde enkelte plagg. Gode nyheter at de nå også er kommet til Norge, jeg liker merket veldig godt. Hvor i Maridalsveien ligger butikken, vet du det?
Karamba Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Her kan du se katalogen deres. De har kun en butikk i Norge, i Maridalsveien. Synes det var mye lekkert i katalogen! ← Var mye fint her, ja!
Gjest Tanita Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Jeg tror VIC hadde noen plagg fra de. For jeg har klær av det merket, og tror jeg fikk det fra VIC.
brumma* Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Hvor i Maridalsveien ligger butikken, vet du det? ← Maridalsveien 87 B er adressen.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 Maridalsveien 87 B er adressen. ← Dette er ingen vanlig klesbutikk, men outlet sjappa til IC Companys. Kan gjøre noen kupp her, men det er for det meste fjorårets klær... De har forøvrig Inwear, St. tropes, Malene Birger, Designers Remix Collection og andre danske merker... Ca 20% av klærne er St. Tropez, tenker jeg...
Ephemera Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 Jeg pleier å finne noen fine plagg derfra på Fransa her i Trondheim
Gjest Gjest_Miriam_* Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 De selger det også på B & B Vintage i Thomas Heftyes gate
¤flicka¤ Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 De har litt av det merket på Tippy i Smalgangen på Grønland også.
Bex Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 St Tropez er ett av favorittmerkene mine, for de lager klær i herlige stoffer som ser eksklusive ut, men som ikke koster en formue. Favoritten nå er en silke-tunika som kostet 600 kr. Jeg pleier å handle merket hos Chicas og Venner og i en liten butikk i Schøningsgate 7 (gamle Gizmo). Så TS, nei, St Tropez er ikke veldig fine greier, men likvel litt mer ekslusivt enn H&M. Tipper at topper koster rundt 3-400, og skjørt fra 500.
Aurela Skrevet 23. januar 2008 #12 Skrevet 23. januar 2008 Jeg tror VIC hadde noen plagg fra de. For jeg har klær av det merket, og tror jeg fikk det fra VIC. Det selges hvertfall noe på VIC her i nærheten
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2008 #13 Skrevet 23. januar 2008 De har merket både på Franza og i litt mer "eksklusive" butikker (som Carma i Trondheim) hvor klærne henger ved siden av dyrere merker som Designers Remix, Munthe & Simonsen, Bruns Bazaar muligens, Philosophy (? husker ikke hva det heter) o.l. Klærne har litt særpreg og har vel ganske god kvalitet, prisen ligger vel litt over Franza, men under designermerkene. Jeg har en tynn ullblandingscardigan derfra med blondekant som jeg kjøpte for tre år siden, mener den kostet ca 500 kr.
Carebear1 Skrevet 29. januar 2008 #14 Skrevet 29. januar 2008 (endret) Saint Tropez har masse fine klær! Kjøpte et skjørt for maaaaange år siden, og bruker det enda! Dessverre har merket tapt seg veldig i kvalitet. Endret 23. august 2008 av Melania
Gjest posta Skrevet 8. desember 2008 #15 Skrevet 8. desember 2008 Jeg pleier å finne noen fine plagg derfra på Fransa her i Trondheim
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #16 Skrevet 9. januar 2010 Nå har Saint Tropez åpnet egen butikk i Torvbyen i Fredrikstad. Kjempefin! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå