skogmusa Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 jeg og sambo driver nå og prøver å bli gravide igjen. har en datter på tre. men det som er litt problematisk er at jeg har veldig lange sykluser. veeeeeeldig. det har nå gått 57 dager siden jeg sist hadde mens og jeg har tatt tre tester i det siste men alle var neg. er det noen andre enn meg som har så lange sykluser eller. de var ikke så lange sist vi lagde barn.
Glossy Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Gå til lege! Ved manglende EL og med ustabile sykluser har man rett på tidlig utredning. Ellers kan du jo prøve akupunktur. Det og skal visst være bra! Lykke til
skogmusa Skrevet 20. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2006 har lest et sted at lange sykluser tydet på at man ikke hadde eggløsning, men jeg er nesten sikker på at jeg kjente den etter to uker ved siste mens. får vel se hvordan det går ved neste mens og hvor lang tid det tar før jeg får mens da. er i pp 1 bare og har ikke akkuratt hatsverk.
Blueberry Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Akupunktur funker! Det kan jeg skrive under på.
~Belle~ Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Jeg har selv veldig lange syklusser, mine har vært helt opp i 120 dager. Gå til lege, det har jeg vært nødt til. Det kan jo være mange grunner til at syklussen er sånn hos deg. Svar får du kun ved å ta en tur til legen.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Jeg har lang syklus med EL. No worries.
Lula Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 Jeg har lang syklus med EL. No worries. ← Jeg og... (ikke fullt så lang som trådstarter sin da, men lang nok)
Laini Skrevet 27. august 2006 #8 Skrevet 27. august 2006 Har også hatt så lange sykluser, og lengre....... Har nå vært stabil på ca 32 dager i hele år. Men gud hvor mange penger i tester jeg har brukt når syklusene har vært lange.. Ikke prøvd akupunktur, men vært til utredning og de har ikke funnet noe galt med meg. Tatt masse prøver for å være sikker på at el har funnet sted og det har det gjort. Har enda ikke blitt gravid da men tar det forholdsvis rolig enda. Nå skal vi eller rettere sagt han ta en sæd test for å se om svømmerne er litt dårlig. Vi har et barn fra før og men prøvd nå i ca 3 år!!
monja Skrevet 28. august 2006 #9 Skrevet 28. august 2006 Jeg har veldig ustabile sykluser. Alt fra 14 - 45 dager. Var stabil helt fra forrige fødsel til februar, men da gikk alt på tverka. Hva slags hjelp får man hos legen?
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #10 Skrevet 28. august 2006 Man må først finne ut feilen. Ofte er det hormonkluss. Har du ikke eggløsning så prøver man ofte pergo (så sant du vil bli gravid da). Ellers er p-piller en fin måte å få regelmessige sykluser på. Det fikk ihvertfall jeg beskjed om.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #11 Skrevet 28. august 2006 Man må først finne ut feilen. Ofte er det hormonkluss. Har du ikke eggløsning så prøver man ofte pergo (så sant du vil bli gravid da). Ellers er p-piller en fin måte å få regelmessige sykluser på. Det fikk ihvertfall jeg beskjed om. ← Regelmessige BLØDNINGER, ikke sykluser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå