Gjest Lanyah Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Jeg elsker jo den, er så fristende å bruke den litt oftere enn 2 ganger i uken. Men jeg vet jo at en bør ikke skrubbe huden mer enn det. MEN, bakpå på skrubben står det at den kan brukes daglig...? Kan den det da tror dere? Er usikker....!
Snasen Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 ikke bruk den mer enn 2 ganger. men hvordan er kornene i denne? er de små? store?
Gjest Lanyah Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 De er veldig små, og de er visst nok av plast!
Gjest Tanita Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Ja, både plastkulene og glykolsyren fjerner døde hudceller så det gir dobbel effekt va vanlig peeling. Den er nok ikke helt bra å bruke hver dag, da kan du kanskje oppleve å bli tørr etterhvert. Anbefales hver uke eller hver 14. dag og gjerne før selvbruningskrem.
Gjest Lanyah Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Tusen takk for svar, da bruker jeg den 1-2 ganger i uken da! Det får være grensen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå