Gjest dobbelx Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Heisann - lurer på en liten ting jeg.. På noen stekeovner er langpannen som hører til stor og dyp, og da veldig bra til å bake langpanne kake i. Jeg har et halvt år gammel stekeovn (Electrolux) og den langpannen som hører til er ikke spesielt dyp i det hele tatt. Det er til tider upraktisk. Vet noen av KGs brukere om det er mulig å bestille/kjøpe dypere langpanne til min stekeovn? og i tilfellet hvor henvende seg? Blir glad om noen vet..
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 På flere nye ovner får man ikke den tradisjonele langpannen lengre, man får to vanlige stekebrett og et litt dypere stekebrett liksom. Men du får kjøpt vanlige langpanner fex på Glasmagasinet eller Jernia... det har jeg gjort
Gjest dobbelx Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 ok så bra - men passer de til alle typer stekeovner?
brumma* Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 (endret) På Ikea har de langpanne (hadde ihvertfall for en stund siden). Har sett på Jernia også. Tror de leveres i standardmål? Endret 20. august 2006 av brumma*
Gjest Pepper Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 ok så bra - men passer de til alle typer stekeovner? ← Hvis den ikke har standardmål, men er litt mindre så går det jo an å sette den på grillristen. (Hvis det fulgte med grillrist til ovnen din da).
Krista83 Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Ring til en elektrobutikk og hør om de kan bestille til deg eller om de har noe inne, eller så kan verksteder som reparerer dette merket ha noe inne, eller bestille. Da er du sikker på at den passer. Verdt å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå