mee mee Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 (endret) hvor kjøpe brukte skole bøker på nett? vet om ibok.no Endret 20. august 2006 av mee mee
mee mee Skrevet 21. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2006 takk håper noen legger ut boken jeg må kjøpe, for den koster 600 ny.
mee mee Skrevet 21. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2006 (endret) en bok som heter internet marketing.. men er bare en skole i landet, så må innom å skjekke om den henger på oppslagstevlen men takk for svar! Endret 21. august 2006 av mee mee
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 Jeg har lagt ut en del høyskolebøker til salgs nå, og den desidert letteste nettsiden å bruke er pugg.no. Trenger bare skrive inn isbn-nr for å legge inn annonse. På bokami.no derimot fungerer ikke isbn-søkeresultatet helt. Og de andre sidene må man skrive inne og trykke på mer. Når man har mange bøker man skal selge er det veldig deilig å slippe å fylle inn så mye for hver bok (og nei, jeg jobber ikke for pugg.no, men har bare gjort meg opp noen erfaringer i løpet av dagen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå