mee mee Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) hvor kjøpe brukte skole bøker på nett? vet om ibok.no Endret 20. august 2006 av mee mee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honey21 Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 Prøv pugg.no eller UiOs oppslagstavle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 bokami.no bruktskolebok.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 21. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 21. august 2006 takk håper noen legger ut boken jeg må kjøpe, for den koster 600 ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 21. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) en bok som heter internet marketing.. men er bare en skole i landet, så må innom å skjekke om den henger på oppslagstevlen men takk for svar! Endret 21. august 2006 av mee mee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 ibok.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har lagt ut en del høyskolebøker til salgs nå, og den desidert letteste nettsiden å bruke er pugg.no. Trenger bare skrive inn isbn-nr for å legge inn annonse. På bokami.no derimot fungerer ikke isbn-søkeresultatet helt. Og de andre sidene må man skrive inne og trykke på mer. Når man har mange bøker man skal selge er det veldig deilig å slippe å fylle inn så mye for hver bok (og nei, jeg jobber ikke for pugg.no, men har bare gjort meg opp noen erfaringer i løpet av dagen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå