Scarlett Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 hva gjør man når jeg sjelden har lyst på kjæresten og sjelden tenner på han, og når vi så endelig har sex og jeg er kåt, så går det for han på sekunder?? All verdens sextips hjelper jo ikke når han ikke klarer å holde ut i mer enn kanskje ti sekunder?? Da blir det vanskelig å ha deilig sex i timesvis...
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Få ham til å lette litt på trykket først, på egenhånd!
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Ha sex oftere, så får han mere trening, og du får kanskje mer lyst på sex
Kykkelikokos Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Det er jo et lite paradox, siden det at dere har så sjelden sex også bidrar til at han kommer fortere
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Hva skjer etter at det har gått for ham da? Blir han slapp? Viss ikke kan dere vel fortsette etter at det har gått for ham.
Scarlett Skrevet 20. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2006 Husk at sex er mer enn samleie ← Jada, smarten, vi vet da det Men etter masse beføling, nyting, kosing og etter at han har fått meg til å komme, vil jeg jo gjerne gjøre den andre delen også... Vil prøve stillinger og nyte alt det der lenge!
Scarlett Skrevet 20. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2006 Hva skjer etter at det har gått for ham da? Blir han slapp? Viss ikke kan dere vel fortsette etter at det har gått for ham. ← Ja, han blir slapp.... og så viser han liksom ingen interesse til at vi skal fortsette. Han bare beklager seg, og jeg blir lei meg for at det går så fort. :icon_neutral:
Kykkelikokos Skrevet 20. august 2006 #9 Skrevet 20. august 2006 Kanskje han kan tilfredstille deg først?
Scarlett Skrevet 20. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 20. august 2006 Kanskje han kan tilfredstille deg først? ← Ja, det er nettopp det vi gjør. Først koser vi, og han sørger for at jeg kommer. Så vil jeg ha mer av han, bokstavelig talt, men da er det altså at det hele er over før det får begynt.
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #11 Skrevet 20. august 2006 Kanskje det hadde hjulpet å bruke kondom. Kan kanskje sette ned følsomheten hans litt. Og kanskje dere kan holde dere til stillinger hvor det tar lengst mulig tid for han å komme.
Scarlett Skrevet 20. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 20. august 2006 Kanskje det hadde hjulpet å bruke kondom. Kan kanskje sette ned følsomheten hans litt. Og kanskje dere kan holde dere til stillinger hvor det tar lengst mulig tid for han å komme. ← Har prøvd kondom, uten hell. Hvilke stillinger da? Vi for vår del har ingen sånne stillinger, hvor det tar lengst mulig tid for han.
Gjest Turi Skrevet 20. august 2006 #13 Skrevet 20. august 2006 Har han alltid vært sånn eller har det kommet etterhvert? Noen sliter jo alltid med dette, men mitt umiddelbare råd er hyppigere sex. OM dere har sjelden sex, og dere har sex en stund ved beføling og at han gir deg orgasme, er han sikkert nesten "overklar" når dere kommer til samleiet. Prøv "pulesex" for å lette litt på trykket. Godt mulig du kan ha glede av det også . Selv om du i utgangspunktet ikke har lyst
Scarlett Skrevet 20. august 2006 Forfatter #14 Skrevet 20. august 2006 Han har ikke alltid vært sånn, men vi har aldri hatt spesielt langvarig sex. Tror aldri det har vart mer enn ti- femten minutter,men i det siste har det blitt ekstremt kortvarig. "Pulesex"? Som i bare å gå rett på inn-ut? Det er jo akkurat den delen jeg vil ha mer av, men som ikke han greier å holde på med...
Gjest Turi Skrevet 20. august 2006 #16 Skrevet 20. august 2006 Han har ikke alltid vært sånn, men vi har aldri hatt spesielt langvarig sex. Tror aldri det har vart mer enn ti- femten minutter,men i det siste har det blitt ekstremt kortvarig. "Pulesex"? Som i bare å gå rett på inn-ut? Det er jo akkurat den delen jeg vil ha mer av, men som ikke han greier å holde på med... ← Skjønte det. Men ta en kjapp en på badet etter middag, så holder han lengre på kvelden, om du skjønner hva jeg mener.....
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #18 Skrevet 21. august 2006 Ja, han blir slapp.... og så viser han liksom ingen interesse til at vi skal fortsette. Han bare beklager seg, og jeg blir lei meg for at det går så fort. :icon_neutral: ← Akkurat som min mann. Det er ren latskap, egoisme og forferdelig provoserende. Så lenge han har fått sitt så er det ikke så nøye med deg. Si meg, har ikke fyren både tunge og fingre som han kan bruke? Be han slutte å være så penisfokusert og så oppfordre han til å gidde å anstrenge seg litt. om du skal være fornøyd med 10 sekunders action så er jo det til å gråte av
Kykkelikokos Skrevet 21. august 2006 #19 Skrevet 21. august 2006 Les over, så ser du at han tilfredstiller henne først hver gang. Værre med din mann, dog. Dårlig gjort. Kanskje du burde nekte ham sex til han begynner å tenke litt mer på deg. Forøvrig synes jeg ikke 10-15minutter er lite, jeg da. Holder i lange baner
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2006 #20 Skrevet 21. august 2006 Vil bare poengtere forskningen på dette området, et gjennomsnitts samleie varer i 2 og 1\2 min...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå