Gå til innhold

Overdose svisker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var visst ikke helt smart å spise en hel 230 grams pakke med svisker som frokost/middag, på tom mage :rodme:

Hvor lang tid må jeg regne med å gå i skytteltrafikk til wc?

Skrevet

Det går seg nok til utover kvelden. Den største dotrafikken vil gi seg til i morgen vil jeg tippe. Men det er din mage og dine tarmer, og jeg kjenner dem ikke så godt. :ler:

Du får spise loff og annen mat som forhindrer løs mage, så blir det nok bedre skal du se. Også har du vel lært nå kanskje?

Skrevet

Kanskje du kan skape litt balanse ved å spise en kurv blåbær? ;)

Skrevet
Det går seg nok til utover kvelden. Den største dotrafikken vil gi seg til i morgen vil jeg tippe. Men det er din mage og dine tarmer, og jeg kjenner dem ikke så godt.  :ler:

Du får spise loff og annen mat som forhindrer løs mage, så blir det nok bedre skal du se. Også har du vel lært nå kanskje?

Lært? Jeg? Neppe :ler:

Men takk for beroligelsen om at det forhåpentligvis er over i løpet av kvelden/natten, hadde vært irriterende om morgendagen ble spolert.

Kanskje du kan skape litt balanse ved å spise en kurv blåbær?  ;)

Vil ikke blåbær gjøre det enda verre? Har noen frosne jeg kan spise om jeg orker, men jeg vet ikke om jeg tør eksperimentere mer nå ;)

Skal ha ris til middag, så får håpe det roer det ned, skal på festival i morgen og da går det i et i ca 10 timer mer eller mindre uten wc-tilgang.

Dette skal bli artig! :ler:

Skrevet

Blåbær stabiliserer og hardner magen. Det er en kjent sak at det kan bli litt trøbbel om man spiser for mye blåbær, så det er absolutt verdt å prøve.

Skrevet

Drikke et glass med vann med en spiseskje potetmel i. Eller saft. Det viktigste er potetmelet, som er stivelse og dermed hardner magen. Hjelper ved diare.

Skrevet

Da blir det frosne blåbær til dessert om jeg har husket rett. Får en raus dose antioksidanter i dag i det minste :)

Tror jeg har en pakke riskaker i hus, spise eller la vær?

Skrevet
Drikke et glass med vann med en spiseskje potetmel i. Eller saft. Det viktigste er potetmelet, som er stivelse og dermed hardner magen. Hjelper ved diare.

Har ikke potetmel, men fungerer maizena?

Skrevet
Har ikke potetmel, men fungerer maizena?

Det vil jeg tro. Er jo stivelse det og.

Skrevet

*tasser mot kjøkkenskapet og finner maizena*

Skrevet

En utvei kan være Imodium (fåes på apoteket) som egentlig skal taes for diare, men det hardner magen og hjelper raskt.

Skrevet

Kommer meg ikke på apoteket (søndag, uten bil, ca 3 km til fots ;)), og reagerer merkelig på det av medisiner, så det får gå over av seg selv. Magesjauen ser ut til å være over, så nå er det vel litt romling, mye luft, og kanskje 2-3 dobesøk til før jeg skal legge meg. :)

Skrevet

Sett deg framoverbøyd på huk og les en bok eller noe annet, så kanskje du får tømt systemet for luft. :)

Det pleier å hjelpe synes jeg.

Skrevet
Sett deg framoverbøyd på huk og les en bok eller noe annet, så kanskje du får tømt systemet for luft. :)

Det pleier å hjelpe synes jeg.

Liten leilighet, samboer, need I say more? :rodme:

Må på wc med jevne mellomrom for å få romlet fra meg, heldigvis er det luftemuligheter der :sjenert:

Skrevet
Liten leilighet, samboer, need I say more? :rodme:

Må på wc med jevne mellomrom for å få romlet fra meg, heldigvis er det luftemuligheter der  :sjenert:

:legrine:

Huff, jeg føler virkelig med deg.

Annonse
Skrevet

jeg fikk diare når jeg tømte en liter blåbærjuice på styrten.

Skrevet

Det er ikke en god ide å momse i seg en stor boks krokan heller.. *romleromlekniiiipromlepffffffffffffftprrrrrr*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...