Gå til innhold

er det meg..

Gjest Gjest_Pus_*

Fremhevede innlegg

Skrevet
trodde ikke det var så enkelt jeg bare likte teorien :) for meg synes jeg det høres ut som du har god greie på hvordan du skal komme, det jeg hintet til var at noen gutter forventer at jenta skal gjøre alt...det er da jeg himler med øya...som jeg sa lengre opp så hender det jeg ber gutten ta det i egne hender en stund så lipper jeg bli så jævlig sliten i kjeven, og så kan jeg heller komme sterkere tilbake rett før..:)

Det skal jeg være enig i. (Jeg trodde strengt tatt de fleste gutter var så orgasmefikserte at de ordnet det selv hvis det ikke var nok med innsatsen fra dama.)

Jeg har iallefall funnet ut at det eneste som virkelig virker for meg er å slikke henne mens jeg runker selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er med dette som mye annet, det er en kunst som noen kvinner behersker og andre ikke.

De fleste damer klarer dette med meg, mens andre igjen verken kan å runke, suge eller slikke. Det ypperste er ei filippinsk jente jeg kjenner som får meg i gang på denne måten, og så har vi samleie i alle varianter for å avslutte med 69 der hun ligger oppå meg og vekselvis slikker og runker meg. Hun vet utmerket godt når jeg nærmer meg klimaks, for da holde hun igjen og koser bare før hun bygger meg opp igjen. Til slutt blir det uutholdelig å ikke få avfyrt kanonen så jeg nærmest må be om å få komme. Helt fantastisk!

Egentlig kunne jeg tenkt meg å lære opp andre til å gjøre tilsvarende. Men noen vil ikke lære mens andre er passive og ligger der på rygg venter på at jobben skal bli gjort. De er dessverre flest av de.... Jeg vedder også på at de ikke er å finne blant leserne i dette forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...