Gå til innhold

er det meg..

Gjest Gjest_Pus_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Pus_*
Skrevet

om jeg ronker eller suger typen går det ikke for han.. aldri.. han får det kun til alene og når vi har sex selvfølgelig.. vi har vært sammen snart 2 år så vi kjenner hverandre godt osv.. han sier at det aldri har gått for han når noen har ronket eller sugd han, men hvor sannsynlig er det??

er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få det til??

takker for seriøse svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du beskriver er helt normalt, og det er ikke noe galt med noen av dere. ;)

Skrevet

Helt normalt.

En eks klarte jeg å suge til utløsning kun en gang på 6 år.

Ronking kunne du bare glemme.

En annen eks var det ingen problem med å gi oralsex til utløsning.

Prøvde aldri å runke ham til utløsningen da.

Et ons runket jeg til utløsning.

Alle varianter er normale ;)

Skrevet

vi har vært sammen i 3 år nå.. det tok kanskje 2 år her før jeg klarte det også.

et tips er å ta på glidekrem mens du runker han.. :sjarmor: da gikk det som #*!

Skrevet

Det er veldig vanlig. Du kan jo få han til å vise og forklare deg hvordan han liker det best.

Skrevet
vi har vært sammen i 3 år nå.. det tok kanskje 2 år her før jeg klarte det også.

et tips er å ta på glidekrem mens du runker han.. :sjarmor: da gikk det som #*!

Eller babyolje... ;-)

Typen min kommer ikke så lett når jeg suger han, men kommer når jeg ronker. Tror dette er helt vanlig.

Skrevet

Jupp, helt vanlig. Har vært slik selv, jeg. Det som hjelper best for meg er entusiasme, ihvertfall hvor suging er involvert. Den første dama som fikk meg til å komme ved å bruke munnen var særdeles ivrig og utholdende. Det som gjorde at jeg greide å komme var at måten hun sugde meg på fikk meg til å tenke, "fy faen, hun VIL jeg skal sprute i munnen hennes".

Det er kun meget nylig at ei jente har klart å få meg til å komme ved å runke meg, men da måtte jeg gjøre som jeg gjør når jeg selv runker: ty til fantasien. Glidemiddel gjør underverker, og kan få en hånd til å føles som en munn.

Ikke føl det som et nederlag om typen ikke kommer. Menn og kvinner er i grunnen ikke så veldig forskjellige, selv når det kommer til sex. Du har kanskje hørt sexologer o.a. si at å nå orgasme kan sammenlignes med å lage ild: fyrstikker for menn og friksjon av trepinner for kvinner. Dette er selvsagt bare tull. Jentene jeg har vært med har som regel vært meget orgasmiske, og kunne lett komme i løpet av et par minutter. Jeg, derimot, bruker gjerne evigheter. Rett og slett fordi jeg ikke er i stand til å komme fort. Noen ganger ikke i det hele tatt.

Skrevet

Yepp!

Helt vanlig,kommer hverken ved suging (Kommer med masse godvilje og fantasering) eller runking.

Skrevet

Tror dette har veldig mye med hvordan man utfører selve runkingen eller sugingen. Det er nemlig veldig stor forskjell på dette, som det er stor forskjell på oss gutta. Jeg sier overhodet ikke at du ikke gjør tingene bra eller på en feil måte.

Derimot tror jeg mange føler seg litt forpliktet til å suge og/eller runke for å glede han. Blir det gjort på en slik måte at det bare blir en eneste stor gjentagelse fra forrige gang, og det blir slik hele tiden. Da skjønner jeg at han ikke kommer, og sikkert ikke har så mye igjen for det heller. Forandring og litt innlevelse er utrolig viktig for hele opplevelsen, og kan nok gjøre natt og dag i forskjell. Mange som runker forstår ikke at det å runke ham krever litt mer enn å bare dra skinnet. Kommer feks lakenet, buksen, t skjorten eller annet borti hodet når han runkes kan dette gjøre skikkelig vondt, og det aller beste er at penis ikke kommer borti noe under selve runkingen. Skal han rúnkes, så er det også mye bedre med smøring, ta gjerne spytt mellom noen fingre som du smører inn selve glansen med under forhuden. Følelsen blir en HELT annen på denne måten og du må egentlig bare prøve deg frem for å finne den rette greien for dere, vi er tross alt alle forskjellige.

Lykke til

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Det er veldig vanlig. Du kan jo få han til å vise og forklare deg hvordan han liker det best.

Nemlig! :klappe:

Ingen kjenner snoppen bedre enn eieren selv og det kan godt tenkes at du aldri kan bli like dyktig til å runke ham som det han er selv. Kanskje dere finner ut at han skal gjøre "håndarbeidet" selv mens du bruker hendene/tunga di andre steder, ballene, brystvorter, øreflipper etc...... Snakk sammen så finner dere nok ut hva som blir best ;)

Skrevet

Utrolig beroligende å høre. Trodde virkelig jeg hadde problemer med kjæresten min alene jeg....

Skrevet

På de 14 årene jeg har hatt sex-liv har det aldri skjedd. Liker best å runke meg selv og sprute på dama. ;)

Skrevet

eksen min kom ikke i det hele tatt det første året, verken når vi hadde sex, jeg sugde eller ronket han ... sær type

Skrevet
Menn og kvinner er i grunnen ikke så veldig forskjellige, selv når det kommer til sex. Du har kanskje hørt sexologer o.a. si at å nå orgasme kan sammenlignes med å lage ild: fyrstikker for menn og friksjon av trepinner for kvinner. Dette er selvsagt bare tull. Jentene jeg har vært med har som regel vært meget orgasmiske, og kunne lett komme i løpet av et par minutter. Jeg, derimot, bruker gjerne evigheter. Rett og slett fordi jeg ikke er i stand til å komme fort. Noen ganger ikke i det hele tatt.

HALLOOOO! Bare tull??? Bare fordi du enten har vært heldig med jentene du har vært borti, eller så har noen av de faket, så er det en sexolog sier bare tull??!! Er du klar over hvor mange som SLITER for å få orgasme? Eller at noen faktisk ALDRI får det i det hele tatt? DU snakker tull, K.A! Som sagt, kanskje har du bare vært heldig og ramlet over utelukkende superorgasmiske jenter, eller så har noen av dem faket. Normalt kommer ikke jenter så lett. Jeg er en av de som bare har opplevd det noen få ganger, og har søkt MASSE på temaet og hatt x antall tråder om det selv.

Tilbake til tråden; typen min kommer ikke når jeg ronker ham, men det er rett og slett fordi jeg blir for fort sliten i armen, har vel ikke den samme teknikken akkurat. Men jeg kan klare å suge ham til orgasme.

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

jøss dette var seriøst nytt for meg...jeg har aldri opplevd at en gutt ikke kommer når jeg suger eller runker ham, hva er galt med meg?

men det jeg derimot har opplevd er at det kan være vanskelig for gutten å komme om han har fått litt for mye alkohol i seg, da har jeg et triks jeg liker å bruke når jeg suger ham, jeg ber ham hjelpe til med å runke selv, veldig opphissende for meg og så kan han ligge å slappe av å gjøre det han kan best men jeg venter ¨på det jeg liker best -hans orgasme.

kan du ikke prøve det? funker for meg.

Skrevet

Hei!

Ang. suging og ronking. Jeg har noen teorier her, som jeg gjerne vil lufte!

Med min ex klarte jeg å suge han til han kom en gang iløpet av 1,5 år, så jeg tenkte bare at jaja, det her er håpløst og går ikke jeg er ikke flink nok.

Med min nåværende så klarer jeg alt, og jeg fikk det til fort også, så jeg blei ovverrasket over meg selv. Og nei, det kommer ikke av at han er ny innenfor gamet og kommer lett for enkelte ganger kan jeg holde på i hundre år og ingenting skjer mens andre ganger "svisj, ferdig".

Så jeg tror det har noe med mannen og gjøre og, hvor mye de "jobber" for saken og er innstilt på at det skal gå! (Som feks ved suging når jeg har mensen når han vet at det ikke blir ett ligg den kvelden, ja da kommer han, men vet han at det vanker mer godsaker etter sugingen så kommer han jo seff ikke da) Pluss at kanskje de bare ligger og nyter og liker å se jenta "jobbe litt"....

Det er jo faktisk noen ganger jeg ikke orker å anstrenge meg for å komme og helt og holdent har sex bare fordi det er gøy og ikke fokuserer på orgasmen så dette må jo være noe som gutta tenker og siden de enkelte ganger kommer lettere enn andre!

xx

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

likte den teorien din om at gutta ikke vil komme når annet venter...

ellers mener jeg nå at gutten får sette i gang litt tankevirksomhet selv også og jobbe slik vi gjør for at orgasmen skal komme.

Skrevet
likte den teorien din om at gutta ikke vil komme når annet venter...

ellers mener jeg nå at gutten får sette i gang litt tankevirksomhet selv også og jobbe slik vi gjør for at orgasmen skal komme.

Så enkelt er det faktisk ikke. Det varierer iallefall voldsomt. Jeg er selv en av dem som ikke så lett får orgasme ved sex, og da må jeg ha kontroll over pikken selv.

Derimot synes jeg ikke at dama trenger å suge i en halvtime hvis han ikke er nær.

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

trodde ikke det var så enkelt jeg bare likte teorien :) for meg synes jeg det høres ut som du har god greie på hvordan du skal komme, det jeg hintet til var at noen gutter forventer at jenta skal gjøre alt...det er da jeg himler med øya...som jeg sa lengre opp så hender det jeg ber gutten ta det i egne hender en stund så lipper jeg bli så jævlig sliten i kjeven, og så kan jeg heller komme sterkere tilbake rett før..:)

Skrevet

Jeg er en gutt som er veldig treg, og som kun får orgasme ved sex, og da bare i 2 stillinger (misjonær eller doggy-stil). Dessuten bruker jeg minst 20 minutter, og jeg må fantasere intenst. Hvis jeg har drukket alkohol eller bruker kondom, kan jeg ikke få orgasme.

Jeg har blitt sugd og runket av kvinner i 25 år, men har aldri fått orgasme av det - det fungerer kun som oppvarming til sex.

Dette har ingenting med jenta å gjøre, jeg er bare konstruert sånn at det tar lang tid. Da jeg ble kjønnsmoden som 14-åring og begynte å runke, tok det også svært lang tid.

Jeg er litt misunnelig på de gutta som kan få orgasme på 1 minutt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...