Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er så heldig at jeg er gravid igjen og har så smått begynt å se på vogner. Jeg vet ikke hva kjønnet er og vil heller ikke vite det.

De vognene jeg har sett på som jeg syns er finest er enten lyseblå eller rød. Så da spør jeg: Kan en jente ha lyseblå vogn og en gutt ha rød?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absoulutt ikke noe galt med det, men du må kanskje være forberedt på at folk tar det som gitt at det er en gutt som ligger i den blå vognen!

Gjest Tweetypie
Skrevet
Hei!

Er så heldig at jeg er gravid igjen og har så smått begynt å se på vogner. Jeg vet ikke hva kjønnet er og vil heller ikke vite det.

De vognene jeg har sett på som jeg syns er finest er enten lyseblå eller rød. Så da spør jeg: Kan en jente ha lyseblå vogn og en gutt ha rød?

Vi har blågrå og grågrønn vogn. Har også hatt svart. Du vet jo hvilket kjønn vi har :)

Skrevet

Mange vil kanskje tro at det er en gutt som ligger i den lyseblå vognen, siden den er lys blå. Mørk blå regnes vel som unisex. Men hvilken rolle spiller det egentlig om folk tror det er en gutt? Synes ikke rød er en typisk jentefarge heller :)

Skrevet

Trur vi kjem til å velge blå eller turkis vogn uansett kva kjønn knotte har!

Skrevet

Huff, Turkis :P Hehe. Bra man har forskjellig smak. Hvis ikke ville alle gått rundt med like vogner ;)

Skrevet

Takk for mange svar, regner med at det blir en rød en da, litt mer varig farge enn lyseblå

Skrevet

Kom på en ting til. Man bør selvfølgelig velge den fargen man synes er fin selv. Dog, som et lite tips: Dersom man tenker på å selge vognen videre senere, er det kanskje lurt å velge en nøytral farge som de fleste vil like :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Har aldri tenkt på at fargen på vogna har noe å gjøre med kjønnet, jeg. Hvis man har lyseblå vogn, er det vel bare å kle jenta opp i rosa klær og omvendt, om man er bekymra for at folk skal ta feil. Om noen på lang avstand (som ikke titter oppi vogna) antar feil kjønn, så spiller det vel ikke så stor rolle?

Hvis man får barn av forskjellig kjønn, er det noen som kjøper ny vogn pga. kjønnshensyn?

Skrevet

Köp du den färg du tycker bäst om!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...