Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Jeg er nysgjerrig på hvilke moteblader dere leser og synes er bra? Jeg vurderer å begynne å abonnere på et. Jeg abonnerer nå på Det Nye, men har lyst på litt forandring.
Gjest Skya Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Jeg abonnerer på Det Nye, og er veldig fornøyd med det.
Gjest Tanita Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Jeg abonnerer på Elle, og kjøper av og til Vogue (Utenlandske) men syns det er veldig dyrt å kjøpe Vogue på Narvesen o.l. da. Ellers liker jeg også Woman.
Gjest Kitten Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Det spørs jo veldig hva man er ute etter i et slikt blad. Jeg synes Det nye har passe lite mote, iforhold til en del andre blader. Elle holder jeg meg langt unna fordi jeg synes det er kjedelig med et blad med 100% mote, men Elle er også best på mote. - Ifølge ryktene.
Gjest Tanita Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 Det er ikke bare mote i Elle, det er litt forskjellig der, også mat og interiør. Det er derfor det er favorittbladet mitt. Det har litt av hvert.
Gjest itla Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 Jeg liker egentlig ingen av de norske bladene spesielt godt, men abonnerer på de britiske utgavene av Marie Claire og Glamour, og kjøper stort sett hver måned britisk Cosmopolitan på Narvesen. Synes disse tre har passe fordeling av mote, skjønnhet og artikler (Marie Claire er stort sett best på sistnevnte, ettersom de ikke bare har artikler av typen "Få bedre orgasmer" og fra virekligheten-greier, samtidig har de vel kanskje minst stoff om mote og skjønnhet). Når jeg kjøper norske blader er det stort sett KK, ikke så mye for moter, men fordi de innimellom har noen ok artikler.
tuji Skrevet 20. august 2006 #8 Skrevet 20. august 2006 Jeg leser alltid ELLE og Costume, men noen ganger også Glamour, Marie Claire og Vogue.
Tristessa Skrevet 20. august 2006 #9 Skrevet 20. august 2006 Jeg liker Elle UK, Marie Claire er også ganske bra til tider. Vogue er for mye direkte referat fra catwalk, reklame og artikler om hva alt for rike mennesker bryr hodene sine med til at jeg helt ser inspirasjonsverdien i det (men de er bra skrevet, det skal de ha). Cosmo blir for sexfiksert og chav for min del, men det hender samboeren min plukker det opp til meg. Og av en eller annen grunn er svenske Elle langt bedre enn norske Elle (som er omtrent helt likt, bare dårligere).
Shoegal Skrevet 20. august 2006 #11 Skrevet 20. august 2006 Av de norske leser jeg Elle og Costume. Av de utenlandske liker jeg best Harpers Bazaar
Gjest Cerise Skrevet 20. august 2006 #12 Skrevet 20. august 2006 jeg liker godt henne, passe mix av mote og annet stæsj
Karamba Skrevet 21. august 2006 #13 Skrevet 21. august 2006 Jeg abonnerer på Det Nye. Liker dette bladet best fordi de skriver om alt fra mote til reise og mat. Også pleier de å ha bra reportasjer...
Lola83 Skrevet 25. august 2006 #14 Skrevet 25. august 2006 Jeg synes norske magasiner er kjedelige.. Selv leser jeg Cosmopolitan, Marie Claire, Allure, Shape, Elle, Ok! og Vouge.
Gjest Sorben Skrevet 25. august 2006 #15 Skrevet 25. august 2006 Jeg kjøper helst Costume, Tique, Kamille eller Woman. Abbonerte på Det Nye i mange år. Men nå som jeg har kommet i slutten av 20-årene og har fått samboer og unger, så synes jeg at jeg har havnet utenfor målgruppen deres. Har da fått øynene opp for mer voksne magasiner
mee mee Skrevet 25. august 2006 #16 Skrevet 25. august 2006 jeg abonnerer på mag, men tenkte å bytte til elle, for jeg syns det er bedre!
Gjest a. Skrevet 29. august 2006 #17 Skrevet 29. august 2006 Ingen av de norske bladene holder mål. De er altfor selvsentrerte; "vi i redaksjonen eeeelsker ditt og datt, vi mååå bare ha den og den" osv osv - synes ikke det er videre interessant. Skulle ønske de kunne få blikket litt utover og være mindre selvopptatte. Se på UK Vogue (som jeg abonnerer på) - et meget bra moteblad som også inneholder interessante artikler om både kunst og litteratur.
Gjest Aloha Skrevet 29. august 2006 #18 Skrevet 29. august 2006 Liker Woman best. Det er ikke et rent moteblad, men har en perfekt mix av mote, artikler og småstoff. Et morsomt blad.
Gjest Tanita Skrevet 29. august 2006 #19 Skrevet 29. august 2006 Ingen av de norske bladene holder mål. De er altfor selvsentrerte; "vi i redaksjonen eeeelsker ditt og datt, vi mååå bare ha den og den" osv osv - synes ikke det er videre interessant. Skulle ønske de kunne få blikket litt utover og være mindre selvopptatte. Se på UK Vogue (som jeg abonnerer på) - et meget bra moteblad som også inneholder interessante artikler om både kunst og litteratur. ← Helt enig i at de er veldig selvsentrerte! F eks partybilder fra fester redaksjonen har hatt, er lite interessant for andre enn dem selv.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 29. august 2006 #20 Skrevet 29. august 2006 Jeg ser ingen grunn til at det gjør noe at man blander termene moteblader og dameblader; TS mener vel de bladene en leser kjøper for inpirasjon til moter?! Jeg er sikker på at italienske vogue er bra for meget spesielt interesserte... og de som kan italiensk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå