Gå til innhold

Nytt gulv..hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hihi.. her kommer jeg og maser om pusseprosjektet mitt igjen.

Vi har et rom som har et stygt vinylgulv.. Det kan jo ikke males etter hva jeg leser. Det er ca 10 kvadrat og skal lages til arbeidsrom.

Så vi må jo legge et nytt gulv da.. Hva er lettest og rimeligst.. ? :)

Dette er en leie leilighet ,

Er ute etter noe rimelig som gjør det mer delikat :)

Endret av Snibel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klikk-laminat er jo ganske enkelt å få på plass. Men det er ikke direkte billig da om du skal ha noe med bra kvalitet.

Ellers finnes det masse tøffe gulvbelegg som kan legges rett på plass.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Er det du som leier, eller leier du den ut? Hvis det er du som leier leiligheten, så hadde i hvert fall ikke jeg giddet å legge mye penger i det. Hadde lagt den billigste laminaten jeg fant, det ser faktisk ikke dårlig ut i det hele tatt.

Skrevet (endret)

du kan få laminat helt ned i 60-70 kr per kvm på tilbud...

laminat er slitesterk og holder i mange år.

Endret av Minimi
Skrevet

Min erfaring med laminat er at det er hardt, kaldt og at det fort blir riper i det. I et arbeidsrom der man triller stoler frem og tilbake er det kanskje ikke lurt. Det finnes mange fine linoleumsbelegg nå, også som "klikk". Søk litt på nettet så finner du sikkert noe du liker

Skrevet

Du er sikker på at ikke utleier vil betale for laminat/parkett dersom du legger den? Det er vanlig praksis flere steder.

Ellers kan man få laminat helt ned i 50 kr pr kvm. Ikke all verdens kvalitet, men i en utleiebolig bryr ikke folk seg så mye om gulvene og om det blir riper i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...