Gjest SQ Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Hei, jeg har hørt noen fortelle om en dame som driver med refleksologi i Larvik som skal være så dyktig (norges beste?) med ufrvillig barnløshet. Har noen erfaring med henne? Kontaktinfo?
Glossy Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Trådstarter jeg kan ikke svare deg på det du spør om, men du kan jo prøve å søke på gule sider. Rain; En refleksolog er en som driver med alternativ behandling. Han sier selv at han åpner blokkeringer i kroppen som kroppen selv lager. Det vil si at hvis du har vondt et sted eller er plaget med noe så kan det hende det er en helt annen årsak til problemene. Jeg gikk selv til en slik en. Veldig interessant faktisk. Han fant fort ut at jeg spiste en del produkter som jeg ikke tålte og at magen jobbet på spreng med å fikse opp. Derfor måtte jeg slutte med melk og hvetemel produkter. Dette gjorde jeg og magen ble myyyye bedre. Videre mente han at magen min hadde så mye å jobbe med at den ikke kunne ta i mot en graviditet med det første. Han mente at magen måtte jobbe mer og at jeg måtte være forsiktig med det jeg spiste. Så langt har han jo rett Ingen graviditet her i gården!! Verdt å prøve hvis en liker alternativ behandling. Jeg har iallefall kommet godt ut av det så langt. Har en mage som jobber MED meg og ikke MOT meg
~Belle~ Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 ok, det høres jo spennende ut, men helt klart ikke noe for meg Jeg er jo ikke akkurat den største tilhenger av alternativ behandling, men jeg syns selvfølgelig at det er helt i orden at andre er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå