Ermelinda Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Er det noen her som har god erfaring med bredbåndstelefoni, og evt kan anbefale leverandør? Jeg vet lite om dette, men har forstått at det ofte blir adskillig billigere og ringe, enn med vanlig fasttelefon.
Gjest Svimle Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Vi har brukt Telio nå i *tenke* 2 år tror jeg det er. Vi er kjempefornøyde! Var en stund etter jul hvor vi ble veldig plaget med tilkoblingen, men det rettet de opp etter en stund (var en kjent feil). Utenom dette har vi ikke hatt NOEN problemer!
reddevil Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 (endret) Kan også anbefale Telio. Har hatt det i ca 2 år og veldig fornøyd. Har en del bekjente som har prøvd Telenor og NextGenTel sine løsninger....for å si det pent..De har det ikke i dag. De bruker alle Telio nå. Endret 21. august 2006 av reddevil
gard Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Hei Jeg har nettopp gått for NextPhoen så det skal bli spennende å se hvordan det vil funke. Men jeg har fremdeles ikke satt det opp hjemme hos meg.
Cupcake Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Vi har Televoip, og er fornøyde med det. Betaler bare for det vi ringer for, ikke noe mnd. pris. :-D
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Vi har Ip talk og er kjempe fornøyd. Betaler 139 kr i mnd og ingen oppkolbingsavgift. (gratis til hustelefon, billig til mobil)
Ermelinda Skrevet 24. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2006 Takk for svar! Jeg har funnet fram til noe som ser ut til og være for godt til og være sant. Fast beløp på ca 300 kr mnd, og gratis til både fasttelefon og mobil! Her er link: One Call
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå