Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva handler den egentlig om?

Har hørt mye om den, og starta å lese den. Men den er jo på over 40 sider jo (ga opp på side 2 da).

Noen som kan gi meg et kort sammendrag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er to korte samer! same!

:ler:

Tullebukk

-

Den handler stort sett om Towelie og et par forvokste småjenter her inne som lirer av seg det de kan av sms-språk ovenfor noen fjortissbrukere fra www.mote.no

Skrevet
:ler:

Tullebukk

-

Den handler stort sett om Towelie og et par forvokste småjenter her inne som lirer av seg det de kan av sms-språk ovenfor noen fjortissbrukere fra www.mote.no

Har du ikk noe mere konstruktiv å si ? da kan du like godt bare la vær

Skrevet

Den handler egentlig om en haug med tilsynelatende "voksne" KG-brukere som syns det er drit kewlt å mobbe en haug med fjortisser.

Det som er funny med tråden er at mote.no brukerne både oppfører og formulerer seg bedre en x-antall KG-brukere i mote.no tråden. :klaske:

Tragisk. Tråden er litt sånn: "ædda bædda, mote.no er no dritt hilsen oss på KG å hællandussen så baarnslige dere eeeeer." :ler:

Skrevet

Jeg skriver da ikke i sms-språk. Ikke krangler jeg heller, jeg - godtroende meg - tror fortsatt at dette er en practical joke fra deres side. Så jeg lar meg ikke provosere og bli sint, og tuller videre med dem. Det må jo være tull? Eller?

Skrevet
Har du ikk noe mere konstruktiv å si ? da kan du like godt bare la vær

Jeg svarte på trådstarters spørsmål.
Skrevet

Hehe, tankeleser, er vi? Snakk gjerne for de andre gjestene (er du dem kanskje?), men ikke kom her og si meg hva jeg mener med å skrive. Skulle jo tro jeg sitter og skriver for å mobbe. Jøsseball, hvor gæren er du ikke om du sitter og mobber folk på nett? Sånn slik du er i ferd med å gjøre? Ved å henge meg ut ved å si jeg gjør ting jeg ikke gjør? Hm? Hva sier du, Gjest?

Skrevet

Tråden handler om Towelie som først logger seg ut og skriver innlegg fra "gjest" fra mote.no og sier sånne ting som ingen ville sagt. Og etterpå så logger hun seg inn igjen, og begynner å kverrulere med det innlegget hun nettopp selv hadde skrevet. Det er det tråden går up på, side opp og side ned er det Towlie og "gjest" (som er hun selv) som diskuterer. Men det er jo bare koselig det da.. :)

Skrevet
:hoho: ikke si dere trodde på det der da? Jeg er blitt bannlyst fra mote.no for et par år tilbake fordi jeg snakket om second hand klær, så det kunne ikke vært meg. jesus :)
Skrevet

Haha, dumma. Jeg sa at du skrev det i mote.no- tråden her inne på kvinneguiden, har ikke nevnt noe om at du har vært inne på mote.no og lekt deg...

Skrevet
:hoho: ikke si dere trodde på det der da? Jeg er blitt bannlyst fra mote.no for et par år tilbake fordi jeg snakket om second hand klær, så det kunne ikke vært meg. jesus :)

ehm, mote.no har ikke eksistert i et par år. dumma

Skrevet

Tror nesten jeg har fått svar på det jeg lurte på, og har bestemt meg for å ikke lese tråden!

Skrevet
Haha, dumma. Jeg sa at du skrev det i mote.no- tråden her inne på kvinneguiden, har ikke nevnt noe om at du har vært inne på mote.no og lekt deg...

Hva mente du da, rakettforskern? At jeg har logget meg ut som gjest HER INNE og skrevet? Nei, det får du spørre Gry om, om hun kan sjekke IP. Dere ser fort at ikke det er samme, og da gråter dere av skam :)

Skrevet
ehm, mote.no har ikke eksistert i et par år. dumma

Får det deg til å føle deg bra å kalle folk dumme over nett? En må lure :klø:

Nuvel. Dagene er som uker og månedene som år. Unnskyld at jeg ikke har mote.no's grunnleggelsesdag i min gucci filofaaaax! :O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...