Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha snøøøøø og kulde!!!!!

Er så lei denna varmen :grine: :grine: :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og skiturer og snøballkrig, og den fantastiske lyden av snøen som "knirker" under skoa når man er ute og går!! :hoppe:

*lengte lengte*

Skrevet

*gjør meg klar til å dynke deg ved første snøfall* ;)

Skrevet

Er da ikke så varmt lenger nå! Synes høsten kan være fin, deilig med mørkere kvelder og kjøligere netter. Men vinteren, nei jeg gleder meg ikke!

Skrevet
Er da ikke så varmt lenger nå! Synes høsten kan være fin, deilig med mørkere kvelder og kjøligere netter. Men vinteren, nei jeg gleder meg ikke!

Det har vært 25 grader her i dag ... 30 grader for mye det... :sprettoy:

Skrevet
:frustrert: Vinter- hold deg unna!!

Og jeg som har lovt å ikke spytte på deg... :sur:

:ler:

Skrevet

Spytter du så pælmer jeg druer på deg, jeg har kurven full!

Skrevet
Spytter du så pælmer jeg druer på deg, jeg har kurven full!

Kan jeg ikke heller komme å spise av kurven din, druer er jo så nammenam!!! :sikle:

Skrevet

Jeg nøyer meg med høsten i første omgang. *glede seg*

Skrevet

Sant det, en fantastisk årstid det og :-D

Har til og med bursdag da :hoppe:

Skrevet

Jaaaaa! :hoppe: Vinter! Det matcher liksom hudfargen min litt mer for øyeblikket. Det har vært så varmt i sommer at jeg er bleikere enn på flere år.

Snø og vinter og herlig luft å puste i. Og julestemning. *sukk* Jeg vil pakke inn gaver nå, jeg. :sjenert:

God jeg ikke er den eneste som er drittlei av sommeren. (Men jeg var det allerede i juni, så...)

Skrevet
Jaaaaa! :hoppe: Vinter! Det matcher liksom hudfargen min litt mer for øyeblikket. Det har vært så varmt i sommer at jeg er bleikere enn på flere år.

Snø og vinter og herlig luft å puste i. Og julestemning. *sukk* Jeg vil pakke inn gaver nå, jeg.  :sjenert:

God jeg ikke er den eneste som er drittlei av sommeren. (Men jeg var det allerede i juni, så...)

Jeg og...

:klem: :klem: :klem:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg setter pris på høsten - men hold snøen langt unna meg. Synes dog ikke det er ille nå, under 20 grader, og været tilsier at høsten er på vei...

Skrevet
Kan jeg ikke heller komme å spise av kurven din, druer er jo så nammenam!!! :sikle:

Jeg har faktisk bestemt meg for at du skal få lov til det ja :sjarmor:

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...