Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får sorte jeans i Bergen? Er det noen merker som fører dette, med smale ben. Har noen forresten erfaring med Pepper i Bergen, hvilke merker fører de der?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det skal være mulig å få tak i på Bik Bok, T12 og Carlings hvertfall.

Skrevet

På companys har de tiger bukser, var der i sommer og kjøpte, litt smale i beina og skikkelig pene på... (hvertfall på meg)

Skrevet

Carlings og JC selger Lee Norma i svart, den modellen har smale ben. De aller, aller fleste jeansmerker selger smale, sorte jeans. Pepper fører blant annet Levis, Lee, Denimbirds, Acne og Tiger. Pepper har vanvittig mye fint i en litt høyere prisklasse, jeg får alltid lyst å kjøpe hele butikken når jeg er der. Mye svensk, Filippa K, Denimbirds og Jenny Hellström bl.a.

Skrevet
Carlings og JC selger Lee Norma i svart, den modellen har smale ben. De aller, aller fleste jeansmerker selger smale, sorte jeans. Pepper fører blant annet Levis, Lee, Denimbirds, Acne og Tiger. Pepper har vanvittig mye fint i en litt høyere prisklasse, jeg får alltid lyst å kjøpe hele butikken når jeg er der. Mye svensk, Filippa K, Denimbirds og Jenny Hellström bl.a.

Hvor ligger pepper?

Skrevet

I Christies gate, på hjørnet ved Nygårdsgaten. :)

Skrevet

Jeg så nesten bare gutteklær der, eller er det jeg som er rar. :klø: Det var bare gutter i butikken når jeg var der og. Fikk litt noia og gikk. :rodme:

Skrevet
I Christies gate, på hjørnet ved Nygårdsgaten.  :)

Takker. :) Fin butikk, men de skal slutte å føre Jenny Helström. :sur:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det er en hipp butikk i Kong Oscarsgate som jeg ikke husker hva heter som har kullsvarte jeans med trange bein.

Skrevet

Bik Bok på Storsenteret har sånne sorte bukser som er smale nederst! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...