Gå til innhold

ny vaskemaskin til besvær

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_emma_*
Skrevet

kjøpte ny vaskemaskin for ca 1 år siden fordi den andre som da var noen år, etterlot seg en dam av vann på framsiden av maskina. Nå er det nettopp det den nye gjør også. har pågått noen måneder. vannet kommer ikke med det samme vasken er over, men gjerne en god del timer etter. så tørker jeg opp, men det kan komme mer vann i 2-3 dager etterpå en vask selv om den da selvfølgelig ikke er i bruk :forvirret: håper nå at noen der kan si meg nøyaktig hva det er om er galt.....!!! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med violetta. Min lekker av og til foran, og da tømmer jeg for vann og renser filteret. Ofte ligger det lo, gress, eller en spiker der :forvirret:

Gjest Gjest_emma_*
Skrevet

har sjekket filteret. helt ok

Skrevet

Kan det være dårlig pakning der du har koblet til vannslangen? Stenger du vannet inn til maskinen mellom hver gang maskinen er i bruk?

Skrevet

Merkelig, du er HELT sikker på at vannet ikke kan kommer fra noe annet enn vaskemaskinen. Hva skjer om du ikke bruker maskinen på en ukes tid, kommer det da også vann? Må spørre siden det virker merkelig at to maskiner skulle lage akkurat samme problem. Ville tro at dette har noe med helling på gulv å gjøre i tillegg til en feil på maskin eller noe!

Skrevet

Ville sjekket at pakninger og at slanger var festet skikkelig. Min har aldri lekket.

Skrevet

Kan det ha noe å si hvis vaskemaskina ikke står rett?

Skrevet
Kan det ha noe å si hvis vaskemaskina ikke står rett?

Tja. I alle fall er det viktig å vatre vaskemaskina. De fleste maskiner har dreibare ben som kan stilles til ønskes høyde. En maskin som ikke er i vater vil støye mer når den sentrifugereer, og den ujevne sentrifugeringen vil slite på maskina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...