manducabulla Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Heei. Jeg lurte litt på hva man har på seg i en konfirmasjon. Kjæresten min vil ha meg med til konfirmasjonen til kusina si, og det første som poppet opp i hodet mitt var klæær. Selv har jeg ikke blitt konfirmert og har aldri vært i konfirmasjon. Noen som kan hjelpe?
Gjest Virvel Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Bunad, pen (sommer)kjole eller skjørt og topp. (Selv tror jeg ikke jeg ville følt meg helt komfortabel i bunad i konfirmasjonen til en jeg ikke kjenner, men det er meg. :icon_smile: )
Krista83 Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Personlig hadde jeg tatt på meg bunaden, men om jeg ikke hadde jeg trolig tatt på en pen drakt.
Amanlis Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Jeg er enig med de andre som mener bunad, dersom du har en da...
Gjest Cerise Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 Enig, bunad i konfirmasjon er flott Kanskje det står noe om antrekk på invitasjonen, hvis kjæresten din har fått det?
brumma* Skrevet 20. august 2006 #8 Skrevet 20. august 2006 Bunad er jo greit, hvis du har. Ellers er det flott med en fin sommerkjole, en pen bukse og topp, skjørt... Vanlig pentøy rett og slett.
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2006 #9 Skrevet 20. august 2006 Jeg har bunad og hadde valgt det. Hvis jeg ikke hadde hatt bunad hadde jeg valgt noe enkelt og pent a la en sommerkjole, passelig tekkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå